چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

حاجی بابایی: هیچ قدرتی بالاتر از رای و پشتوانه مردمی نیست

حمید رضا حاجی بابایی شامگاه دوشنبه در مراسم محوری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در مسجد جامع  کرج افزود: دولت آینده باید با محبت و برادری فاصله ها را کم کند و شرم آور است که اکنون در گوشه ای از شهر می بینیم برخی غذای روزانه ندارند.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی تحت بمباران تبلیغاتی است و دیدیم که در انتخابات ۱۴۰۰چه تلاش هایی برای عدم مشارکت مردم شد بنابراین درود بر مردمی که دراین انتخابات شرکت کردند، حتی کسانی که رای سفید دادند.

حاجی بابایی گفت: مشارکت بالای مردم باوجود تبلیغات منفی دشمنان برای مشارکت ۲۰ درصدی حاکی از آن است که همچنان نظام اسلامی عزتمند در راه حفظ ارزشها به حرکت خود ادامه می دهد.

وی اضافه کرد: مردم بصیر ایران اسلامی همواره پای نظام هستند و رهبر انقلاب اسلامی نیز با تمام وجود پشتیبانی دارد.

حاجی بابایی اظهارداشت: وجود مردم سبب شده باوجود توطئه های مدرنی که امروز علیه نظام اسلامی شاهد هستیم همچنان پیروز میدان باشیم.

وی یاد آورشد: ملت ایران اسلامی شهید حججی و شهید سلیمانی که نماد مردمی بودن انقلاب ۵۷ است را دارد و باوجود ناراحتی هایی که مردم از برخی از مسوولان دارند اما حافظ انقلاب و ارزشهای آن هستند  و تاکنون امریکا نتوانسته نقشه های شوم خود را اجرایی کند.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شهید سلیمانی مرد میدان است و باید خود را در مسیر شهدا نگه داریم تا از معبرها عبور کنیم.

وی بااشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: هیچ فردی انقلابی تر از امام راحل (ره) نیست و امام عاقل ترین مردم بود بنابراین همه باید با تبعیت از رهبر انقلاب در مسیر بالندگی نظام اسلامی حرکت کنیم.

حاجی بابایی یادآورشد: پیش از انقلاب اسلامی امریکا هیچ مشکلی با ما نداشت، چرا که از اسلام ناب محمدی (ص) خبری نبود و با رهبری امام راحل (ره) اسلام اهل بیت(ع) معرفی شد.

وی اضافه کرد: دنیا در برابر اسلام ناب محمدی (ص) کم آورد چراکه این اسلام دروغ ها و چهره واقعی آمریکا را آشکار کرد.

رییس کمییسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: بنابراین دنیا برای مقابله با انقلاب اسلامی به پا خواست و هشت سال جنگ به ایران اسلامی تحمیل شد بطوریکه تمام ابرقدرت ها در مقابل کشور ایستادند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی آنقدر توطئه و نقشه شوم اجرا کردند که هیچ جای کشور از حملات فرهنگی، سیاسی و نظامی آنان در امان نبود.

حاجی بابایی گفت: اما ملت ایران در برابر این توطئه ها ایستادگی کرد و شهدا با نثار جان خود سبب عقب نشینی دشمنان شدند بطوریکه جمهوری اسلامی به قدرتی بزرگ تبدیل شده که در نتیجه ایثاگری شهدا و جانبازان است.

وی خطاب به خانواده های شهدا افزود: عزیزان شما برای ایران اسلامی عزت و شرافت را خلق کردند و حقوق بشر آمریکایی رسوا شد.

حاجی بابایی گفت: تا امروز هرانچه اعم از تحریم اقتصادی بکارگیری ۲۵۰ شبکه فارسی زبان علیه  جمهوری اسلامی بکار بستند اما موفق نشدند چراکه ملت ایران ۴۲ سال است که شهادت و ایثار را برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی سرلوحه قرار داده است.

وی با اشاره به پیروزی انتخابات ۱۴۰۰ در ۲۸ خرداد ماه امسال افزود: دراین انتخابات مردم با حضور خود نشان دادند با وجود شکایت از برخی عملکرد ها، شاکی از قرآن، شهدا و رهبری نبودند و شاکی از افرادی هستند که انقلابی نیستند.

حاجی بابایی بیان داشت: باتوجه به اینکه منتخب ریاست جمهوری خود گفته آمده آسیب های بوجود آمده در سرمایه های اجتماعی را التیام بخشد و گله مندی را برطرف کند نباید در کابینه کسی را انتخاب کند که در ۴۲ سال گذشته رانت استفاده کرده است.

وی اضافه کرد: ما جناح سیاسی نمی شناسیم ما انقلابی می شناسیم و هرکس که تلاش کند مردم به سرمنزل مقصود برسند این رییس را می شناسیم.

حاجی بابایی ادامه داد: هشتمین منتخب ریاست جمهوری از انقلاب سوء استفاده نکرده و زندگی عادی دارد و باید کمک کرد چراکه کار سنگینی است و دولت نیاز دارد که ۸۰ میلیون نفر پشت سرش باشند تا از معبرها عبور کند.

وی تاکید کرد: کارهای زیادی مانده که باید انجام شود ولی شدنی است و درجمهوری اسلامی کار نشدنی نیست چراکه نیاز به اراده قوی داریم.

  دولت کارآمدی را به مردم نشان دهد

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت جدید باید با انقلابی گری کارآمدی را به مردم نشان دهد.

حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه  مراسم محوری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در مسجد جامع  کرج در جمع خبرنگاران نیز افزود:  دولت باید جبران ایثار مردم در کشور را  باوجود تمام سختی پای صندوق های رای،  داشته باشد.

وی ادامه داد: دولت جدید از حرکت های جناحی و حاشیه ای پرهیز کند و همه ملت ایران پشت سر دولت قرار گیرند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: دولت باران خود را برهمه ملت ببارد بطوریکه همه ملت از طرف این دولت احساس آرامش کنند.

حاجی بابایی گفت: مشکلات مردم مانند اشتغال، معیشت، ازدواج و مسکن در اولویت کاری دولت جدید قرار گیرد و البته تفکر دولت جدید همین است و باید ملت احساس کنند که مسیر درستی است اگرچه زمان بر است ولی همین که مردم  احساس کنند مسیر درستی است خود احساس نشاط و شادابی خواهند داشت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …