یکشنبه , 23 اردیبهشت 1403

۱۰ میلیارد تومان برای تجهیز سوله‌های مدیریت بحران کرج اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علیرضا رحیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم توجه به بحران‌های و حوادث طبیعی در کلانشهر کرج اظهار داشت: به منظور مدیریت کردن بحران در شهر کرج، ساخت سالن‌های چند منظوره بحران و تجهیز به امکانات مورد نیاز می‌تواند بسیار موثر باشد.

وی افزود: تجهیزاتی از جمله چادر، موتور برق، بیل و ادوات آواربردار، جرثقیل‌های مخصوص و شناسایی نقاط سیل و حادثه‌خیز شهری، مقاوم‌سازی تاسیسات شهری و آموزش‌های تخصصی با محوریت محلات می‌تواند برای مدیریت بحران استفاده شود.

نایب رئیس شورای شهر کرج با اشاره به افزایش بودجه مدیریت بحران در کرج بیان کرد: پیشنهاد 100 میلیارد ریال برای پروژه تجهیز سوله‌های چند منظوره در مناطق 10گانه مدیریت بحران شهرداری کرج به اتفاق نظر اعضای شورا تصویب شد.

رحیمی با اشاره به تخصیص 5 میلیارد ریال بودجه جهت احیا و تجهیز مراکز پناهگاهی که از سالیان دور در چند نقطه از شهر ایجاد شده‌اند اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی بحران و ضرورت مدیریت آن امری ضروری است که مسئولان برای سلامت و امنیت شهروندان باید به آن توجه کنند.

وی تصریح کرد: مدیریت بحران شهرداری کرج دارای 10 سوله چند منظوره است  که 5 سوله آن در گذشته تکمیل شده که در زمینه‌های ورزشی و پشتیبانی قرار گرفته و بقیه سوله‌ها در حال تکمیل و تجهیز است.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …