شنبه , 15 اردیبهشت 1403

از هیچ یک از نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا حمایت نمی کنیم

حسن شوندی روز پنجشنبه در گفت و گویی با خبرنگاران افزود: حمایت نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از نامزدهای ریاست جمهوری به سلیقه شخصی خودشان باز می گردد و ارتباطی با ستاد مرکزی مبنی بر اینکه ما حمایت می کنیم ندارد.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی ستادهای حجت الاسلام رییسی در البرز خاطر نشان کرد: تاکنون روسای این ستادها در شهرستان های نظرآباد، فردیس، ساوجبلاغ و چهار باغ تعیین و روسای شهرستان های طالقان و اشتهارد نیز به زودی معرفی می شوند.

شوندی در پاسخ به سوالی مبنی بر علت تعدد ستاد و روسای این ستادها در استان گفت: با توجه به اینکه حکم بنده با تاخیر اعلام شد و پیش از این خیلی ها به عنوان ستاد مردمی حکم گرفته بودند در نهایت این تشتت و ناهماهنگی ها ایجاد شده است.

وی ادامه داد: البته این مساله را نیز بایستی عنوان کرد که هدف ما از منسجم کردن گروه ها به هیچ وجه به دنبال نفی استقلال آنها نیستیم بلکه در راستای هم افزایی و هم پوشانی است.

شوندی گفت: دومین هدفی که ستاد در برنامه های خود در پیش گرفته دعوت به افزایش و مشارکت مردمی است، اینکه هر کسی که دغدغه ای برای نظام و انقلاب دارد بایستی مردم را به این انتخابات دعوت نماید.

وی ادامه داد: چرا که افزایش مشارکت مردمی موجب می شود تا دولتی با پشتوانه مردمی سرکار آمده و با پشتیبانی دولت بتواند در عرصه بین المللی و داخلی با اقتدار حضور یابد.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام رییسی در استان البرز با بیان اینکه افزایش مشارکت مردمی در اولویت ما قرار دارد اظهار داشت: اخلاق یکی از مسایلی است که همواره بر آن تاکید و به همین منظور انتظار ما این است که به هیچ وجه نسبت به تخریب کاندیدای مقابل اقدامی صورت نگیرد.

شوندی افزود: یکی دیگر از وظایفی که در ستادهای حجت الاسلام رییسی در استان مشخص شده نظارت بر انتخابات بوده که برای هر استانی یک نفر به عنوان معاو نظارت بر صندوق آرای معرفی کرده ایم.

وی در ادامه با اشاره به بیان مطالبی مبنی بر نیامدن مردم پای صندوق های رای گفت: مساله انتخاب حق هر فرد و در طول تاریخ انسان های زیادی تلاش کردند تا این حق را به دست بیاوردند حالا که این حق را داریم نباید به سادگی از آن بگذریم.

وی ادامه داد: انتخاب به هر حال انجام و کشور نیز بدون رییس جمهوری نخواهد ماند اما افرادی که در انتخابات شرکت نمی کنند حق خود را به افرادی که شرکت می کنند می دهند، بدین منظور همگی بایستی از حق خودشان دفاع و پای صندوق های رای بیایند.

وی در ادامه افزود: افزایش مشارکت مردم نیازمند این است که همگی از جمله رسانه ها خود را دخیل دانسته تا ضمن روشنگری مردم را نیز به حضور در پای صندوق های رای ترغیب کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …