پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

نماینده مجلس : پنج رویکرد در بودجه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است

علی حدادی روز شنبه در نشست با منتخبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  شهرستان طالقان افزود: مشکل بودجه کشور وابستگی به نفت بوده که در سال  ۱۴۰۰ اعداد و ارقامی در بودجه بود که متناسب با واقعیت نبود  که این مهم در مجلس بررسی شد.
وی ادامه داد: رویکردهای پیش بینی شده در بودجه ۱۴۰۰ شامل کاهش تبعیض در توزیع بودجه ،حمایت از معیشت و رفع محرومیت  حمایت از تولید داخل، شفافیت و انضباط مالی ، حمایت از سلامت جامعه و خانواده است.
حدادی گفت: ایجاد کارگروه ناظر نیز در این زمینه برای جلوگیری از سوء استفاده ها در نظر گرفته شد.
وی بیان داشت:  وضع مالیات بر خانه ها و ماشین های لوکس ،توجه به مسکن ، توجه به خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی نیز در بودجه ۱۴۰۰ لحاظ شد.
این نماینده مجلس تاکید کرد: در زمینه تامین  قیر رایگان که در بودجه ۹۹  لحاظ نشده بود ، در بودجه 1400 دیده شده است. 

حدادی یاد آورشد: مصوبه تامین قیر رایگان به دلیل محدودیتهایی که سرما در برخی مناطق بوجود می آورد زودتر از موعد زمانی مورد توجه قرار گرفت.
 وی در زمینه اعتبارات شهرستان  طالقان نیز گفت: طالقان به عنوان منطقه محروم براساس بررسی ها لحاظ نشده بود که باید نسبت به این موضوعات شاخص های مناطق محروم درست تعریف می شد.
حدادی گفت: شهرستان های البرز  به دلیل نزدیکی به پایتخت در بحث اعتبارات مناطق محروم مشکل دارند که برای طالقان به جز اعتبار تملک دارایی به عنوان منطقه محروم لحاظ شد .
وی خطاب به منتخبین شوراهای اسلامی اظهار داشت:کاستی ها داریم؛ در تمام روستاها مشکل هست، برخی شوراهای روستا و شهر شرح وظایف خود را عمل نکردند که امروز در البرز تعدادی از اعضای شوراها در زندان هستند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: مهمترین وظیفه اعضای شوراها وفاق است و انتخاب دهیار خیلی مهم است  و باید دهیار توانمند انتخاب کنیم .
اصلاح قوانین شوراهای اسلامی در مجلس و نظارت بر عملکردها پس از برگزاری انتخابات از دیگر موضوعاتی بود که مورد توجه نماینده مردم طالقان ،نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
حدادی در ادامه به فعالیت دولت انقلابی در کنار مجلس انقلابی همراه با مردم اشاره داشت و افزود:باید شناخت درست از دشمن داشته باشیم وبه دشمن اعتماد نکنیم و در این زمینه با تکیه بر توان داخل پیش رفت. 
وی گفت :استعدادهای شکوفای جوانان، ظرفیت های کشاورزی دسترسی به آبهای ازاد از ظرفیتهای مهم کشور است  که اگر اراده و انگیزه باشد  پیشرفت بیشتری داریم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …