پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

رییس جمهور منتخب مدیران پاکدست انتخاب کند

علاءالدین سیفی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه کارآمدی دولت سیزدهم منوط به استفاده از افراد پاکدست و تابع منافع ملی است، اظهارداشت: در دولت جدید می بایست با تغییر نگاه در انتخاب مدیران، مسیر توسعه و پیشرفت کشور را سرعت بخشید.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: تخصص و سوابق عملکردی از مهمترین ویژگی های یک مدیر توانمند، با برنامه و کارآمد است که در دولت سیزدهم نیاز به مد نظر قرار گرفتن دارد.

وی معطل ماندن کارها در کشور را ناشی از عدم انتخاب صحیح مدیران دانست و یادآورشد: با تغییر نگاه در انتخاب مدیران می توان از در جا زدن مملکت و از ایجاد نارضایتی در مردم جلوگیری کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی استان البرز با بیان اینکه باید مدیران بر اساس شایستگی و تخصص انتخاب شوند،اضافه کرد:عملکرد مدیران نیز باید منطبق بر واقعیت سنجیده شود.

سیفی بیان داشت: دولت سیزدهم می بایست در انتخاب مدیران خود از نخبگان جامعه و تشنگان خدمت به مردم در مسند مدیریتی استفاده کنند تا با شناسایی و رفع مشکلات بتوانند نارضایتی را از جامعه ریشه کن و رضایتمندی بیشتر را جایگزین کنند.

وی ادامه داد: اقدام دفتر رییس جمهوری منتخب در تماس با افراد صاحب نظر و دریافت نظرات آنها برای پیشبرد کارهای کشور تحسین برانگیزاست.

 وی تداوم این تماس ها و تبادل نظرها را برای تشکیل و تقویت دولت سیزدهم ضروری عنوان کرد و افزود: افرادی که در مدیریت عالی به عنوان افراد تصمیم گیر کشور به شمار می روند  باید این موضع را در نظر داشته باشند که بدون حب و بغض مدیران شایسته را انتخاب کنند.

دبیرشورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی استان البرزگفت: به نظر من اگر رییس دولت سیزدهم اصل را بر حذف انتخاب مدیران متملق و چاپلوس بگذارد، گام بزرگی در مسیر حل مشکلات کشور برداشته است زیرا  نتیجه این حذف اتکاء به افراد شایسته، توانمند و نخبه و دلسوز منافع ملی خواهد بود.

وی تاکید کرد: وقتی رییس جمهوری منتخب و همچنین در کل سلسله مدیریتی کشور، افرادی که پاکدست و متخصص انتخاب شوند  که برای منافع ملی بیش از منافع فردی خودشان دل بسوزانند ، دیگر شاهد اخباری مبنی بر دستگیری مدیران متخلف در جامعه نخواهیم بود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …