شنبه , 1 اردیبهشت 1403

مدیران برای تصویب اعتبارات پروژه‌های سفر رئیس جمهور اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، ضمن تشریح شرایط استان بلحاظ سرانه ها، البرز را در زمره استان های محروم کشور بدلیل عدم تناسب اعتبارات و زیرساخت ها با رشد جمعیت برشمرد.

وی افزود: اکنون که در فصل بودجه قرار داریم باید مجموعه مدیران استان در راستای افزایش سقف اعتبارات استان باشند و برای این منظور از تمامی ظرفیت ها و روابط خود با دولت و وزارتخانه های مربوطه استفاده کنند.

عبداللهی ادامه داد: اهتمام و اراده ویژه ای در استان شکل گرفته تا سرانه های ضروری همچون آموزشی و پرورشی، بهداشتی و درمانی، ورزشی و غیره در قالب راه اندازی نهضت ها و اقدامات قرارگاهی ارتقا یابد بنابراین باید این روند با جدیت بیشتری در سال ۱۴۰۲ تداوم یابد.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد تسهیلات لازم برای سرمایه گذاران بویژه در بخش خدمات، گفت: ایجاد پنجره واحد خدمات برای تجمیع ارائه خدمت به متقاضیان سرمایه گذاری و اخذ مجوز باید در دستور کار استان قرار گیرد.

استاندار البرز افزود: بروکراسی های زمان بر اداری، افراد را از ادامه کار منصرف می کند در حالی که توسعه استان در گرو مشارکت فعال بخش خصوصی است.

وی گفت: تکمیل دولت الکترونیک و ارائه تمامی خدمات در این بستر علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه و ایجاد آرامش و ساختار در پیگیری امور از سوی مردم، فساد را ریشه کن می کند و روند امور تسریع می شود.

عبداللهی افزود: تمامی مدیران استان باید با تلاش و پیگیری جدی مصوبات حوزه خود در سفر رییس جمهور به استان و تصویب اعتبار ماده ۲۳ و مجوز ردیف اجرایی از سازمان برنامه و بودجه، دنبال کنند.

وی گفت: ادارات و دستگاه های استان در خصوص ستاد جشنواره دهه مبارک فجر با جدیت وارد شوند و برای هر چه با شکوه برگزار کردن این ایام، اقدامات لازم را داشته باشند.

در پایان این جلسه ۸ پرونده که پیش تر در کارگروه مربوطه مورد بررسی قرار گرفته بود، با رای گیری از اعضا تعیین تکلیف شدند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …