جمعه , 10 فروردین 1403

ترغیب جوانان البرزی به مهارت آموزی بستر ساز اشتغال آنان است

بهزاد غفاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،  ارایه آموزش های مهارتی به اقشار جامعه،  فعالیت های پژوهشی ، استاندارد سازی در آموزش و ارزشیابی نیروی کار را از ماموریت های مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای ذکر کرد.

وی گفت:  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز با هشت مرکز آموزش دولتی و حدود ۵۰۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای  وظیفه خطیر آموزش و تربیت نیروی کار و ارتقا مهارت شاغلین در سطح استان را بر عهده دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز افزود: کارجویان و شاغلان بنگاه های اقتصادی و اتحادیه های صنفی، دانش آموزان ، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهها ، سربازان وظیفه و ساکنان مناطق محروم می توانند با شرکت در دوره های آموزش فنی و حرفه ای استان،  مهارت های لازم در رشته های مختلف را فراگیرند.

غفاری ادامه داد:  این اداره کل همچنین برای آموزش های مهارتی گروه های در معرض آسیب، زنان خانه دار، افراد دارای معلولیت ، روستاییان و آسیب دیدگان اجتماعی دوره های آموزش های مهارتی ارائه می نماید.

وی گفت: سازمان فنی و حرفه ای کشور با حدود ۶۰۰ مرکز آموزشی ثابت و همراهی نزدیک به ۱۲ هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای و ۲۱ هزار مربی،  وظیفه ارائه خدمات آموزشی  به متقاضیان در ۲ بخش دولتی و خصوصی را برعهده دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …