چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

بررسی مشکلات‌ کارگران یک شرکت تولیدی چهارباغ آغاز شد

 به گزارش روابط عمومی  فرمانداری چهارباغ در این نشست که روز سه شنبه با حضور فرماندار چهارباغ در محل این کارخانه برگزار شد، بررسی وضعیت طرح طبقه بندی مشاغل ، ضرورت تشکیل شورای کارگری و ارزیابی فعالیت های این شرکت جهت ورود به فهرست کارهای سخت و زیان آور مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

تعیین مهلت هفت روزه در خصوص بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل این واحد تولیدی توسط کارشناس مربوطه در اداره کل تعاون استان و ارایه مشاوره های لازم و نیز  رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه توسط این واحد تولیدی با قید فوریت از مصوبات نشست شورای تامین چهار باغ در محل این کارخانه بود.

همچنین مقرر شد مدیریت شرکت چسب رازی ضمن انعقاد قرار داد با یک شرکت تخصصی نسبت به بررسی آلاینده سنجی در فضای کاری کارکنان اقدام و نتیجه را به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ارایه دهد.

تعیین مهلت برای فراهم شدن مقدمات تشکیل شورای اداری کار  تا سه شنبه آینده و برگزاری انتخاب برای تشکیل شورای اسلامی کار  و صدور اعتبار نامه برای منتخبین این انتخابات ظرف مدت ۳۰ روز  از جمله دیگر مصوبات این نشست بود.

فرماندار چهار باغ در پایان این نشست خطاب به مدیرعامل شرکت چسب رازی گفت: ضروری است رفع  مشکلات کارکنان و مصوبات این نشست حد اکثر ظرف مدت ۲ ماه به نتیجه نهایی برسد.

قدرت اله شمیرانی همچنین ضمن بازدید از این واحد و گفتگو با  کارگران از نزدیک در جریان مسائل وخواسته های آنان قرار گرفت واظهار امید واری کرد با رفع نارسایی ها ، چرخه تولید در این شرکت باسرعت بیشتر در مدار قرار گیرد.

شهر چهارباغ با جمعیتی حدود ۷۰ هزار نفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …