یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

استاندار البرز بر حل مشکلات بخش خصوصی تاکید کرد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری البرز، «مجتبی عبداللهی»  در نشست  شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان البرز افزود: در ماه های اخیر جلسات این شورا به صورت مرتب و منظم در محل اتاق بازرگانی البرز با حضور صاحبان صنایع در بخش های مختلف برگزار شده است.

 وی ادامه داد: مقرر شد که این موضوع را از مبادی ذیربط پیگیری کنیم، هدف ما این است که بر اساس فرمول محاسبه تعرفه گاز افزایش بهای مصرف آن با صنایع به نحوی اعمال شود که رضایت مندی بخش خصوصی فعال در صنعت مدنظر قرار گیرد.

استاندار البرز بیان داشت: در مورد مباحث مالیاتی و بانکی نیز مقرر شد که طرح پیشنهادات صنعتگران و تولیدکنندگان با مسوولان کشوری از  طریق اداره کل مالیاتی و بانک های عامل استان تا زمان رسیدن به خواسته مطلوب انجام شود.

وی تاکید کرد: در راستای حل مباحث مالیاتی و بانکی مصوباتی در حضور فعالان صمنعتی و مدیران دولتی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز داشته ایم که امیدواریم در قالب آن مشکلات مربوطه در حوزه تولید و صنعت البرز رفع شود.

عبداللهی در خصوص موضوع راه اندازی نیروگاه های مقیاس کوچک پایه گاز سوز(CHP) در سطح شهرکهای صنعتی استان البرز برای تامین برق مورد نیاز واحدهای تولیدی و آخرین اقدامات انجام  شده در مورد ساخت این مجموعه ها گفت: در این رابطه دستورات لازم در بحث تامین زیرساخت ها صادر شده است که امیدواریم به خوبی پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه نگاه دولت سیزدهم در راستای توجه به افزایش سطح تولید،ایجاد صنایع مختلف و اشتغال حداکثری است، افزود:  در نشست های متعدد با فعالان عرصه تولید و صنعت از جمله شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی امیدوار هستیم که مسایل و مشکلات بخش خصوصی حل و فصل شود.

استاندار البرز در بخش دیگری با اشاره به اهمیت حل مشکل صدور گواهی سلامت محصولات صادراتی کشاورزی استان گفت: در این مورد بر اساس پایش محصولات کشاورزی البرز مسایلی مطرح و مقرر شد که از طریق آزمایشگاه های همکار آزمون فعال در استان به سنجش و پایش این محصولات کمک شود و دستگاه های مربوطه نیز در این زمینه همکاری کنند تا صادرکنندگان با کوچکترین مشکلی به امر صادرات بپردازند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …