یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

۴۹ طرح ورزشی آموزش و پرورش البرز تا پایان ۱۴۰۱ بهره برداری می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: ۴۹ طرح ورزشی تا پایان سال ۱۴۰۱ برای استفاده دانش آموزان، والدین و فرهنگیان در این استان احداث خواهد شد.

۴۹ طرح ورزشی آموزش و پرورش البرز تا پایان ۱۴۰۱ بهره برداری می‌شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ «علی حجر گشت» با اشاره به اینکه قراداد ساخت این تعداد طرح ورزشی هفته قبل با وزارت آموزش و پرورش منعقد شد، گفت: در بخش دولتی ۱۵۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه‌ها که نقش مهمی در ارتقای سرانه فضای ورزشی آموزش و پرورش استان دارند، اختصاص یافت.

او افزود: در قالب این تفاهمنامه ۴۰ زمین چمن مصنوعی فوتبال، ۴ زمین والیبال ساحلی و  ۵ باب سالن ورزشی جدید درسال ۱۴۰۱ در مدارس استان احداث می‌شود.

حجرگشت تصریح کرد: با همه تلاش‌های صورت گرفته و ۲ برابر شدن فضا‌های ورزشی استان در سال‌های اخیر متاسفانه سرانه فضا‌های استان در رتبه ۳۲ کشور قراردارد.

حجرگشت ادامه داد: برای افزایش سرانه ورزشی دانش آموزی در استان البرز نیاز به مشارکت و همراهی خیرین، شورا‌های اسلامی شهرو روستا و شهرداری‌ها داریم.

او یادآورشد: دانش آموزان البرز با همه محدودیت‌ها و کمبود‌ها درسال‌های گذشته توفیقات بسیاری در المپیاد‌های ورزشی دانش آموزان کشور ۸۱ کاپ قهرمانی، ۱۵ کاپ اخلاق و یک هزار و ۱۳۸ مدال رنگارنگ کسب کردند.

او با بیان اینکه طرح کشوری مردمی کردن فضا‌های ورزشی نیز در البرز آغاز شده است، اضافه کرد: این طرح در راستای عملیاتی کردن ساحت زیستی و بدنی به عنوان یکی از سیاست‌های نظام تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: با اجرایی شدن این طرح تمام دانش آموزان به همراه اولیای خود در ۲ بخش مادر و دختر و پدر و پسر می‌توانند به صورت رایگان از فضا‌های ورزشی استفاده کنند.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …