شنبه , 1 اردیبهشت 1403

توضیحات رئیس هیئت فوتبال استان البرز در مورد حضور تماشاگران و حواشی بازی استقلال و هوادار در کرج

منصور بیک وردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد حواشی به وجود آمده و حضور تماشاگران  در دیدار بین تیم‌های فوتبال استقلال تهران و هوادار در ورزشگاه انقلاب کرج اظهار داشت: بر اساس اعلام سازمان لیگ این بازی بدون تماشاگر برگزار شد و از حضور تماشاگران در این دیدار ممانعت به عمل آمد.

وی افزود: برخی از دست اندرکاران برگزاری این مسابقه با خود افرادی را به عنوان همراه به ورزشگاه آورده بودند و افراد حاضر همان افرادی بودند که در ورزشگاه بر روی سکوها مشاهده شدند.

رئیس هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه بیشتر افراد حاضر در ورزشگاه از همراهان عوامل برگزاری مسابقه بودند، ادامه داد: تعداد زیادی تماشاگر در پشت درب‌های بسته انقلاب بودند که حتی تردد را برای ورود و خروج اتوبوس تیم‌ها مختل کرده و به سختی امکان تردد فراهم شد.

بیک وردی در مورد اعتراض سرمربی استقلال در نشست خبری  به کیفیت زمین چمن ورزشگاه انقلاب گفت: چمن ورزشگاه انقلاب کرج کیفیت لازم گذشته را ندارد و برگزاری چند بازی همزمان با بارش باران و استفاده چندین تیم و سرمای هوا اجازه بازسازی چمن  را  به پیمانکار چمن ورزشگاه انقلاب نداد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه تیم البرزی  در این ورزشگاه مسابقات خود را برگزار می کنند، بیان کرد: امیدواریم با گرم شدن هوای کیفیت چمن به وضعیت مطلوب گذشته خود برسد تا تیم‌ها از بازی در این زمین رضایت داشته باشند.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …