یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

رقابت های پارالل در دیزین البرز برگزار شد 

مدیر داخلی پیست بین المللی دیزین البرز به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از رقابت ها حدود ۷۰ ورزشکار دختر و پسر از استان های البرز و تهران در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

«صادق کلهر» افزود: در بخش زیر ۱۲ سال دختران سوگل اسدی، تمنا مورج و نازگل خازنی و در بخش پسران ایلیا کلهر، سپهر کلهر و آرسام ساوه تلخابی به ترتیب مقام های اول تا سوم راکسب کردند.

وی اضافه کرد: در رده سنی زیر ۱۴ سال دختران نیز ستایش کلهر، باران تیر و ملیکا کلهر و در بخش پسران بنیامین ساوه شمکشی، طاها کیا شمشکی و امیر علی جعفری موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

کلهر ادامه داد: همچنین در بخش دختران زیر ۱۶ سال پارمیس فاتحی، سارینا احمد پور و ساینا محبعلی و در بخش پسران علی بلوکات، محمد رضا کلهر و اردلان ساوجی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.

ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …