یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

ظرفیت‌های گردشگری خوراک ایران به مالزی معرفی می‌شود

به گزارش ایرنا از اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، برنامه آشپزی مشترک ایران و مالزی در حاشیه برگزاری تور آشناسازی که با همکاری معاونت گردشگری این وزارتخانه برای گروه مستندساز مالزیایی در حال برگزاری است، با حضور سرآشپز معروف مالزیایی و سرآشپز هتل اسپیناس پالاس روز یکشنبه -۸ اسفند ماه- برگزار شد.

این تعامل فرهنگی مشترک در حاشیه تور آشناسازی گروه مستند ساز مالزیایی به منظور شناساندن ظرفیت‌های گردشگری خوراک و نشان دادن غنای فرهنگ غذایی ایرانی در حوزه خوراک، به عنوان یکی از اهداف اصلی سفر گروه به ایران انجام گرفته است.

سرآشپز مالزیایی در این مراسم تهیه و طبخ چند نوع غذای ایرانی را در کنار گروه آشپزی هتل یاد شده تجربه کرد. این نوع تجربه مشترک در قالب هنر آشپزی ایران و مالزی در ادامه سفر گروه مستندساز به استان‌های اصفهان و شیراز نیز ادامه خواهد داشت.

تور آشناسازی ویژه گروه پنج نفره مستندساز مالزیایی که از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی معاونت گردشگری تدارک دیده شده از روز پنج شنبه ۴ اسفند آغاز شده و تا ۱۹ همین ماه ادامه خواهد داشت. گروه مذکور تاکنون از ظرفیت‌های گردشگری ورزشی، تجاری، تاریخی و فرهنگی استان‌های تهران و البرز بازدید کرده و این روند در استان‌های اصفهان و فارس نیز تداوم می‌یابد.

به گزارش ایرنا، گروه مستندساز مالزیایی که به ایران سفر کرده‌اند قرار است مستندی درباره ظرفیت‌های گردشگری ایران با محوریت گردشگری خوراک و سوغات تولید کنند که در شبکه تلویزیونی آسترو مالزی و چند شبکه دیگر تلویزیونی از جنوب شرق آسیا در ایام ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …