پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

آغاز بازدید میدانی و پایش مدارس البرز

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: بازدید میدانی و پایش و مدارس البرز با رویکرد آموزش حضوری در این استان آغاز شد.

آغاز بازدید میدانی و پایش مدارس البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، امیر والی پور با اشاره به اینکه دانش آموزان باید از ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در کلاس‌های درس طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا حضور پیدا کنند، افزود: از امروز تمام مدارس به صورت کامل باز هستند.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: در قالب بازدید‌های میدانی ۶۳ بازرس با ۲۳ دستگاه خودرو به نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش استان البرز شدند.

والی پور گفت: تیم‌های اعزامی در واقع مسوولیت بازدید عمومی مبنی بر حضور دانش آموزان و معلمان در مدارس استان را عهده دار هستند.

والی پور افزود: در قالب این بازدید، وضعیت مدارس نسبت به دستورالعمل‌های بازگشایی مبنی بر حضور دانش آموزان و معلمان در کلاس‌های درس از ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

او تاکید کرد: پایش و رصد مدارس استان البرز در روز‌های چهاردهم و پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ به صورت عمومی است و نگاه تخصصی بازدید از مدارس برآن حاکم نیست.

استان البرز حدود ۵۱۲ هزار دانش آموز و۲۶ هزار فرهنگی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …