جمعه , 7 اردیبهشت 1403

استقبال ۳۵ درصد دانش آموزان البرز از آموزش حضوری

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی چگونگی حضور دانش‌آموزان در اختیار شورای مدارس قرار گرفته است، افزود: به طور معمول مدارس به‌صورت یک روز در میان برای حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس برنامه‌ریزی کرده‌اند.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: استان البرز ۴۹ هزار دانش آموز کلاس اولی دارد که تا کنون ۴۰ درصد آنان در کلاس ها حضور فیزیکی پیدا کرده اند.

والی پور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آموزش حضوری مدارس البرز را الزامی دانست و عنوان کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در کلاس درس معلمان و سایر فضاهای مدارس ضروری است.

وی افزود: به منظور بررسی وضعیت بهداشتی مدارس تیم های بازدید استانی و منطقه ای به مدارس اعزام می شوند چون حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان در اولویت کاری آموزش و پرورش قرار دارد.

والی پور اضافه کرد: تمام مدارس به‌صورت مرتب مورد بازبینی قرار می‌گیرد تا در صورت وجود نقاط ضعف، برطرف شود.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش البرز یادآورشد: مدیران مدارس موظف به رسیدگی به تمام امور مدارس هستند و تخلفات احتمالی آن‌ها درآموزش‌وپرورش بررسی و رسیدگی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تمرکز امروز آموزش‌وپرورش بر آموزش حضوری است افزود: در عین حال آموزش‌ها به‌صورت مجازی نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: تمام تلاش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان البرز بر حفظ سلامت دانش‌آموزان و ارتقاء سطح یادگیری آن‌ها در آموزش حضوری و مجازی مدارس معطوف شده است.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: نظارت بر سرویس مدارس نیز انجام می‌شود و در هر خودرو حداکثر سه دانش‌آموز می‌تواند حضور داشته باشد و پوشیدن لباس فرم دانش آموزی نیز اجباری نیست و دانش آموزان بایستی با پوشش و ظاهر مناسب در مدارس استان البرز حاضر شوند.

والی پور افزود: فرآیند انجام واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان در استان البرز نیز روند مطلوب و رضایت بخشی دارد.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۴ هزار معلم دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …