یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

انقلاب اسلامی تبدیل به الگوی کشورهای آزادی خواه شده است

انقلاب اسلامی تبدیل به الگوی کشورهای آزادی خواه شده استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج گفت: بی شک انقلاب ما یکی از بی نظیرترین رخدادهای تاریخ بشریت است؛ انقلابی که منشا آثاری شگرف در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی در داخل و خارج از کشور شده است.

او ادامه داد: انقلاب اسلامی ما با بهره گیری از معارف و اعتقادات دینی و با تکیه بر رهبری امامین انقلاب توانست رژیم ستم شاهی و فاسد را شکست داده و طاغوت را برای همیشه در هم پچید.

سردار حیدرنیا افزود: در واقع این انقلاب که بر اساس آرمان های اسلام و با انگیزه الهی و وحدت کلمه به پیروزی رسید و با وجود تمام دسیسه ها، فتنه و مانع تراشی که دشمنان به نظام و انقلاب ما وارد کردند اما انقلاب ما توانست از طوفان سهمگین که به آن وارد شد عبور کرده و به سر منزل مقصود برسد.

 تمام انقلاب هایی که در طول تاریخ به وقوع پیوستند در همان ابتدا و یا در طول مسیر دچار انحراف شدند  اما این انقلاب عزیز ما پس از گذشت بیش اژ ۴۳ از عمر با برکت خود نه تنها از آرمان های اولیه خود دور نشده بلکه مستحکم تر از گذشته و با شتاب روز افزون به سمت آرمان ها و اهداف اولیه خود گام بر می دارد.

سردار حیدر نیا گفت: این انقلاب امروز که در چهله دوم خود قرار دارد با پیروی از مقام معظم رهبری به صددرصد تمام مبانی و ارزش های خود پایبند بوده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز  افزود: این جهاد در راستای تببین دستاوردهای انقلاب برای این است که انقلاب ما روز به روز بزرگتر و بر عزت آن افزوده می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …