دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

فرمانده سپاه امام رضا(ع):امنیت پایدار کشوربا مشارکت مردم ایجاد شده است

سردار سید هاشم غیاثی جمعه شب در مراسم گرامیداشت شهدای شمال شرق مشهد افزود: اگر امروز امنیت پایدار داریم به برکت بسیج است مردم در قالب بسیج مشارکت دارند و اگر بسیج تنها نهاد و نیرویی است که در برابر دشمنان نظام و انقلاب آرایش می گیرد از برکات انقلاب است.

وی ادامه داد: امام راحل(ره) برای اهداف دراز مدت انقلاب ساختارهایی مانند نهاد بسیج را شکل دادند و فرمودند الگوی این نهاد را از صدر اسلام گرفته اند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: برخی کشورها امنیت دارند چون تهدیدی در اطرافشان نیست اما ما با وجود تهدیدات پیرامونی خود، اقتدار امنیتی داریم که این اقتدار به واسطه تدبیر رهبری انقلاب و فداکاری نیروهای انتظامی و نظامی به دست آمده است.

غیاثی افزود: شاکریم که خداوند رزق بسیجی بودن را به ما عنایت کرده است، اگر قدردان بسیجی بودن خود نباشیم و قدردان این حاکمیت الهی نباشیم خداوند ما را کیفر خواهد کرد.

وی ادامه داد: در انقلاب ما شکست و بن بست وجود نخواهد داشت و این مساله به برکت خانواده شهدا و انقلاب اسلامی است که این شهدا و نیروهایی است که این خاندان در دامن خود تربیت کردند.

گرامیداشت شهدای شمال شرق مشهد و پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حسین حریری جمعه شب به همت پایگاه مقاومت بسیج شهرداری مشهد و با حضور جمعی از نمایندگان شورای شهر مشهد و فرمانده سپاه امام رضا(ع) در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

علاوه بر مداحی و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) در این آئین مردمی،  پدر شهید حریری و پدر شهید احمدی روشن از شهدای هسته ای، به بیان خاطرات خود از فرزندان شهیدشان پرداختند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …