سه شنبه , 28 فروردین 1403

۳۷۰ مددجوی زندان رجایی‌شهر آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، الله کرم عزیزی اظهار کرد: این مددجویان با بهره‌مندی از تسهیلات قانونی از جمله آزادی مشروط، اتمام حبس، وثیقه، کفالت، گذشت شاکی، التزام، تعلیق مجازات و برائت آزاد شدند.

وی اضافه کرد: واحد قضائی زندان رجایی شهر به منظور اجرای سیاست‌های کلی قضائی مبنی بر حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری از طریق پیگیری و رفع مشکلات قضائی مددجویان اقدام به آزادی این تعداد از مددجویان کردند.

مدیر زندان رجایی‌شهر خاطرنشان کرد: حضور کارشناسان اجرای احکام در اندرزگاه‌ها و ملاقات با مددجویان، مکاتبه و تعامل با مراجع قضائی از راهکارهای اساسی کاهش جمعیت کیفری است.

وی شناسایی مددجویان تحت قرار، استفاده از راهکارهای قانونی و کارآمد جهت پیگیری پرونده قضائی را از وظایف کارشناسان ذیربط عنوان کرد.

عزیزی افزود: رعایت حقوق شهروندی و تکریم از مددجویان در قالب بررسی مشکلات قضائی مهمترین ابزاری است که می‌تواند در کاهش جمعیت کیفری تأثیر گذار باشد.

وی بهره مندی مددجویان واجد شرایط از امتیازات قانونی را علاوه بر تقویت روحیه و تغییر شخصیت آنها سبب تحقق اهداف عالی قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها مبنی بر حبس زدایی ذکر کرد.‌

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …