جمعه , 10 فروردین 1403

تیم فوتبال پیکان به کرج می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد فروغی اظهار کرد: توسعه ورزش قهرمانی به ویژه حضور در لیگ‌های برتر رشته‌های مختلف ورزشی از برنامه‌های مهم این اداره کل در راستای توسعه ورزش حرفه‌ای خواهد بود.

وی افزود: در همین راستا با تلاش‌های صورت گرفته و توافق با باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان که از معتبرترین باشگاه‌های ورزشی کشور است، از این پس شاهد حضور این باشگاه در البرز خواهیم بود.

فروغی ادامه داد: حضور پیکان به عنوان باشگاهی با سابقه و ارزشمند در البرز می‌تواند منافع مطلوب و دو طرفه هم برای ورزش استان و هم برای این باشگاه فراهم نماید.

وی گفت: مهیا شدن بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان البرزی در تیم‌های مختلف پیکان و استفاده از منابع، امکانات و شرایط این باشگاه و همچنین بهره مندی پیکان از ظرفیت و حمایت مردم البرز، شرایط ایده عالی را برای دو طرف فراهم خواهد کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان البرز خاطرنشان کرد: حضور پیکان می‌تواند از لحاظ مالی و اعتباری نیز برای ورزش استان مثمر ثمر واقع شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا امروز دیدار پیکان از هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در برابر آلومینیوم اراک به میزبانی ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار خواهد شد.

فروغی تصریح کرد: البته حضور پیکان به معنای غفلت ما از دیگر باشگاه‌های بومی البرز مانند شهدای رزکان و … نخواهد بود و در کنار این تیم تمام توان خود را برای موفقیت سایر باشگاه‌های استان در هر سطوحی که هستند، به کار خواهیم بست.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …