شنبه , 15 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: طرح ویژه ساخت ۱۰۰ مدرسه در استان اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که صبح امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با تاکید بر اینکه باید مدارس و دانشگاه‌ها به صورت حضوری فعالیت داشته باشند اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصول گرم سال قرار داریم، علاوه بر اینکه سیستم تهویه مدارس باید مورد استفاده قرار گیرد، می‌توان با باز گذاشتن در و پنجره‌ها از هوای آزاد نیز بهره برد.

وی ادامه داد: طرح ویژه ساخت 100 مدرسه در استان در مشارکت دولت و خیران نیز باید به جد اجرایی شود و در این راستا ضرورت دارد که فرمانداران هر چه سریع‌تر اماکن مورد نظر را شناسایی و اعلام کنند.

عبداللهی با اشاره به وضعیت استان البرز در مورد کرونا گفت: اکنون شهرستان ساوجبلاغ در وضعیت آبی و 6 شهرستان دیگر در وضعیت زرد قرار دارند ولی با توجه به اینکه سویه‌های جدیدی از کرونا در سایر کشورها مشاهده شده، نمی‌توان پایداری این شرایط را تضمین کرد.

وی افزود: 94 درصد مردم استان دز اول واکسن، 89 درصد دز دوم و 49 درصد نیز دز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند که باید این روند با آگاهی بخشی و اقناع سازی مردم همانند اوایل شیوع کرونا تسریع شود.

استاندار البرز گفت: تعداد سفرهای داخلی و خارجی در تعطیلات نوروزی بسیار قابل توجه بوده از این رو باید آمادگی لازم را برای مواجهه با موج‌های احتمالی شیوع کرونا داشته باشیم.

وی افزود: کرونا همچنان وجود دارد و نباید با عادی انگاری و تعلل در واکسیناسیون، سلامت خود و جامعه را به خطر اندازیم.

عبداللهی گفت: رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما باید مردم را از سویه‌های جدید و خطراتی که با عادی انگاری و عدم واکسیناسیون آنها را تهدید می‌کند با خبر کنند.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …