سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

مسوول بسیج فرهنگیان البرز:۲۲ بهمن روز همبستگی و ولایت مداری است

مجتبی آمرکاشی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: انقلاب اسلامی  رویدادی مهم بود که  استقلال و آزادی را برای این مرز و بوم به ارمغان آورد.

وی بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تنها یک رویداد داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود بلکه این رخداد تحولی اساسی در اندیشه، دیدگاه و جهان بینی مسلمانان ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ خورشیدی را باید روز پیروزی انقلاب اسلامی و طلیعه نورانی خورشید اسلام دانست، خاطرنشان کرد: این انقلاب برپایه توحید و خدامحوری به عنوان یکی از بزرگترین تحول جهانی سده ۲۰ به وقوع پیوست.

آمرکاشی تصریح کرد: نگاهی به تاریخ مبارزه های ملت ایران علیه رژیم پهلوی نشان می دهد که در جریان آنها همگان ازجمله از نظامی، کسبه، کشاورز، کارگر، کارمند، طلبه، معلم و سایر اقشاربه صحنه آمدند و خواستار سرنگونی رژیم و برقراری نظامی مردم سالار شدند.

وی یادآورشد: هدف اصلی مردم  برچیده شدن ظلم، استبداد و استکبار بود که در نهایت مردم به رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره) به هدف خویش دست یافتند و با وجود همه ناباوری ها و تمامی تلاش هایی که برای حفظ رژیم پهلوی به عمل آمد، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی؛ ثمره مبارزه های ملت ایران است، اضافه کرد: عوامل موثردر پیروزی انقلاب اسلامی کلی است زیرا این مقوله جریانی یک روزه نبود و ملتی با هویت و فرهنگ اسلامی که سال ها زیر سلطه و تهاجم های استعمار قرار گرفته بودند، احساس خطر کردند و برای نجات فرهنگ، دین و هویت خود وارد صحنه مبارزه شدند و توانستند حکومت پهلوی را سرنگون کنند.

مسوول بسیج فرهنگیان البرز ادامه داد: نهضت امام خمینی(ره) نهضتی مبتنی بر تکلیف و وظیفه است که به رهبری معمار انقلاب در ایران آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ خورشیدی به پیروزی رسید، نهضتی مبتنی بر تکلیف و انجام دادن وظیفه بود که در هر مقطع مردم مسوولیت و تکلیف خاصی برعهده داشتند و این امر به نوعی به موتور حرکت انقلاب اسلامی تبدیل شد.

وی عنوان کرد: ۲۲ بهمن‌ماه، یادآور ثمره مجاهدت و مبارزات طولانی یک ملت مسلمان و انقلابی است که برای استقرار احکام کاملترین دین خدا از جان و مال خود گذشتند.

آمرکاشی تاکید کرد: در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همه آمده اند که بگویند مدیون خون پاک شهدا هستند و برای دفاع از ارزش ها، اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و نظام مقدس لبیک گوی ولایت فقیه هستند.

استان البرز ۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …