دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز: شهدا خیرین اصلی هستند

به گزارش ایرنا، « محمدرضا اسپرورین» عصر سه شنبه درآیین افتتاحیه مدرسه خیری ۱۲ کلاسه شهید سعید نگهبان در گرمدره کرج افزود: شهدا، جانبازان و خانواده معظم شهدا ایثار کردند تا با خدمت به خلق خدا درس دیگری به نام ایثار درزندگی به ما بیاموزند.

وی خاطرنشان کرد: این عزیزان ایثار کردند تا ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم. خیرین کار ساخت مدرسه را با عشق انجام می دهند چون اگر عشق نباشد کاری صورت نمی گیرد.

وی بیان داشت: برای پیوستن به جامعه خیرین باید نخست تمکن فکری و سپس تمکن مالی داشت.

اسپرورین تصریح کرد: خیرین در جبران پاداش به کار نیک ایمان دارند که با عشق در راه معنوی ساخت کلاس های درس برای دانش آموزان حرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه داشتن حس مسئولیت بر اساس اعلام یونسکو از شاخص های سواد محسوب می شود، اضافه کرد: خیرین نیک اندیش با داشتن حس مسوولیت پذیری بالا درمیدان ساخت کلاس های درس برای آینده سازان حاضر شده اند که این حس ارزشمند قابل تکریم است.

وی ادامه داد: استان البرز به دلیل کمبود فضای آموزشی و تراکم بالای دانش آموز نیاز به مشارکت بالای خیران در ساخت مدرسه دارد.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز تاکید کرد: مهاجرت پذیری از جمله دلایل اصلی کمبود زیرساخت های آموزشی در این استان است.

در این آیین رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز به نمایندگی از جامعه خیرین بر چادر مادر شهید سعید نگهبان بوسه زد و با اهدا گل از نگاه معنوی و تربیتی این مادر شهید قدردانی کرد.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …