یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

مدیران آب و برق البرز برای خدمات دهی پای کار باشند

عزیز اله شهبازی سه شنبه شب در بازدید از مرکز دیسپاچینگ برق استان البرز  افزود: طی چند روز گذشته قطع برق و آب سبب نارضایتی مردم استان شد.

وی ادامه داد: جلسات متعددی برای کمک به مسوولان مربوطه برای مدیریت صحیح حوزه آب و برق استان تشکیل دادیم که موانع را حل کنیم.

شهبازی گفت:  از نزدیک مرکز دیسپاچینگ استان را مورد بازدید قرار دادیم و طی گزارشی که ارائه شد روند توزیع برق به مناطق مختلف استان را پیگیری کردیم.

وی افزود: تلاش های مجموعه شرکت توزیع برق استان قابل تقدیر است و  تصمیم گرفتیم به گونه ای رایزنی و اقدام کنیم که برق در هیچ نقطه ای در البرز قطع نشود.

استاندار البرز اضافه کرد: بر این اساس تامین برق مراکز درمانی و بیمارستان ها و مکان های عمومی در اولویت است و با حساسیت بیشتری قرار گرفت.

وی گفت: در سطح ملی نیز تصمیمات بزرگی گرفته شد و البرز نیز در همان راستا حرکت می کند که مردم با کمترین دغدغه در این خصوص مواجه باشند.

شهبازی افزود: شرکت توزیع برق استان موظف است که تدابیر لازم را داشته باشد که برق حتی یک خانه قطع نشود چراکه رایزنی ها و سیاست های کلان در این رابطه صورت گرفته است.

وی گفت: همچنین مدیران مربوطه را موظف کردیم که برای چاه های آب استان دیزل ژنراتور مستقر کنند تا در مواقع قطعی برق احتمالی، اختلالی در تامین آب شرب مردم ایجاد نشود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …