جمعه , 10 فروردین 1403

بستر برای بهره مندی از پایان نامه های کارفرمامحور در کشور فراهم شده است

دکتر محمد نبیونی روز دوشنبه در نشست خبری  دومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر در کرج  گفت:  ادبیات پایان نامه های کارفرما محور باید در کشور مورد توجه قرار گیرد و این مهم امروز در جامعه ما جا افتاده است.

وی تصریح کرد: هدف این است در  بررسی ها به این مهم دست یابیم چه تعداد از رساله ها، پایان نامه ها و طرح های دانشجویی کارفرمایی و کارفرما محور است.

نبیونی گفت: در این بررسی ها خوشبختانه به این مهم دست یافتیم که پایان نامه هایی که به دبیرخانه جشنواره ملی امیرکبیر رسیده است از مجموعه هایی است که عمدتا کارفرما محور بوده است.

وی افزود:  تاکنون  در مجموع ۲۶۰ پایان نامه، رساله به دبیرخانه جشنواره ملی امیرکبیر ارسال شده است.

رییس بنیاد نخبگان‌ البرز اظهار داشت: در نظر داریم در آیین اختتامیه این جشنواره علاوه بر معرفی بهترین  پایان نامه ها، رساله ها و طرح های کارفرمایان و استاد راهنمای برتر  را معرفی کنیم.

نبیونی افزود: این رساله ها در هفت گروه اصلی، «فنی و مهندسی» ، «کشاورزی» ، «محیط زیست و منابع طبیعی» ،«علوم پزشکی» ، «علوم انسانی و پایه» ،  «دامپزشکی» و «هنر و معماری» به رشته تحریر در آمده است.

وی گفت: روسای کارگروه ها  در واقع از اساتید دانشگاه ها و مراکز  علم و فناوری انتخاب شده اند و تیم داوری نیز منتخب از سراسر ایران بدون محدودیت بوده است.

وی ادامه داد: نتیجه نهایی در  ۲۷  دیماه جاری  در مراسم اختتامیه  اعلام خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …