چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

برترین های پویش «من سلیمانی ام» در البرز تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، پویش من سلیمانی ام با مشارکت بسیج فرهنگیان استان البرز و معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در دهه بصیرت فراخوان شد.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان البرز  در این مراسم گفت: در این پویش پریسا سامانی پور و فائزه مهرآیین در بخش داستان و سیده سمیرا عظیمی و بهناز بهداد در بخش مقاله و هاجر فتحی اکبری در دلنوشته برگزیده شدند.

وی خاطرنشان کرد: این فرهنگیان از آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج و شهرستان ساوجبلاغ هستند که رتبه های اول تا سوم استان را به خود اختصاص دادند.

 در بخش شعر نیز سید امیر عربی، مهتاب خاکیانی حسین آبادی، آذر عربها، رقیه ساعدی و چراغی از آموزش و پرورش ناحیه چهار و ۲ کرج رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

آمرکاشی تصریح کرد: در بخش کلیپ نیز زهره تورانی و خانم زارعی نژاد از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و شهرستان ساوجبلاغ موفق به کسب رتبه اول و سوم شدند.

ساغر امینی زارع، مریم سرگل زهی، رقیه حبیبی، مریم جعفری افضل، فاطمی مهیار و معصومه احمد نژاد از آموزش و پرورش ناحیه چهار و یک کرج در بخش نقاشی رتبه اول تا سوم استان البرز را در پویش من سلیمانی ام بدست آوردند.

طیبه بکتاش، کوثر سرخیل، مژده ناصر زارع، مریم هاشمی و اعظم قربانی نژاد از آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج و شهرستان ساوجبلاغ در بخش پوستر رتبه اول تا سوم این پویش استانی را کسب کردند.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان البرز با اشاره به اینکه در این پویش ۷۰ اثر برگزیده از سوی داوران اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش مورد ارزیابی قرار گرفتند، عنوان کرد: از این تعداد ۲۳ نفر برتر شناخته شدند.

وی ادامه داد: فرهنگیان در این پویش با خلق آثار مختلف تاکید بر تداوم راه شهید قاسم سلیمانی با روحیه ولایت مداری کردند.

آمرکاشی تاکید کرد: انتظارمی رود معلمان در کلاس های درس به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با رویکرد بصیرت افزایی بپردازند.

در این آیین به فرهنگیان منتخب در پویش لوح تقدیر و کارت هدیه اهدا شد.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …