شنبه , 8 اردیبهشت 1403

انتقاد سرمربی تیم فوتسال بوتاپارس ایرانیان از شرایط ورزشگاه انقلاب کرج

رضا فلاح زاده روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بیشترین انتقاد ما در بخش مشکلات سخت افزاری سالن فوتسال ورزشگاه است و اینکه پاسخگویی برای اینکه بتوانیم این مشکلات را با آنها مطرح کنیم، هنوز پیدا نکرده ایم.

وی اضافه کرد: روز گذشته در هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتسال کشور میزبان تیم آروین قالا ماکو در ورزشگاه انقلاب کرج بودیم، این بازی با ۳۵ دقیقه تاخیر و در بدترین شرایط از نظر کیفیت زمین و رختکن برگزار شد.

فلاح زاده گفت: رختکن های تیم را آب فرار گرفته بود و تا مچ پا در آب قرار داشته ایم، دیدن این شرایط سبب شده بود تا به عنوان یک کرجی در مقابل تیم میهمان و حریف مان خجالت زده شویم.

وی با بیان اینکه تمام این مسایل به ضعف مدیریتی مسوولان ورزش استان باز می گردد، اظهار داشت: از سوی دیگر بازی با ۳۵ دقیقه تاخیر آغاز که علت را نبود حضور عوامل انتظامی اعلام کرده بودند، این در حالی است که ورزشکاران و حرفه ای ها به خوبی می دانند که ۳۵ دقیقه تاخیر برای بدن یک بازیکن سم است که با بدن گرم کرده کنار زمین بنشینند و منتظر اعلام شروع بازی از سوی متولیان باشند.

سرمربی تیم بوتاپارس ایرانیان در بخش آقایان ادامه داد: بخش خصوصی هدایت این تیم را عهده دارد و در این شرایط اقتصادی با عشق در حال هزینه کردن است و دیگر وظیفه هماهنگی و یا کیفی سازی زمین و رختکن را عهده ندارد.

فلاح زاده گفت: هیچ انتظاری از متولیان ورزش استان نداریم تنها درخواست مان این است که وظایف خود را به خوبی به خصوص در بخش سخت افزاری انجام بدهند تا اینگونه تیم متضرر نشود.

وی با بیان اینکه با وجود این شرایط موفق شدیم تا تیم حریف را با نتیجه چهار بر سه شکست دهیم به دلسردی بخش خصوصی اشاره و تصریح کرد: تیم از نظر فنی در شرایط خوبی در بازی دیروز به سر می برد اما از نظر سخت افزاری شرایطی داشتیم که از ورزش حرفه ای کاملا به دور بود.

فلاح زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هیچ چیز در سر جای خودش قرار ندارد گفت: این وضعیت در حالی نه تنها برای تیم ما بلکه دیگر تیم های فوتسال در ورزشگاه انقلاب کرج پیش آمده که شاهد بهترین میزبانی ها از سوی تیم های حریف هستیم اما زمانی که ما میزبان می شویم با تمام وجود خجالت زده می شویم.

وی ادامه داد: انتظار ما از متولیان ورزش استان این است که فرار رو به جلو نداشته باشند. 

زمین در اختیار هیات فوتبال و تیم است 

انتقاد سرمربی تیم فوتسال بوتاپارس ایرانیان که در لیگ دسته یک کشور حضور دارد در حالی مطرح شد که معاون امور توسعه ورزش و جوانان البرز در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد که زمین ۲ ساعت قبل از بازی در اختیار تیم و هیات فوتبال استان قرار می گیرد.

کیهان گلستانی در پاسخ به علت دیر آمدن عوامل انتظامی که سبب تاخیر در انجام بازی شده است ، افزود: حداقل ۱۰ روز قبل از بازی هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی صورت می گیرد و شاید این دیرآمدن علت خاصی داشته باشد اما اداره ورزش و جوانان کار خود را در این بخش انجام داده است.

وی که توپ را به زمین هیات فوتبال البرز انداخت ادامه داد: نامه نگاری قبل از هر بازی با بخش هایی از جمله نیروی انتظامی ۱۰ روز قبل از بازی یک کار عادی است و ما هیچ وقت فراموش نمی کنیم و در این رابطه نیز اداره ورزش و جوانان استان وظیفه خود را انجام داده است.

ناهماهنگی در ورود عوامل انتظامی از سوی هیات فوتبال البرز نبوده است 

منصور بیک وردی رییس هیات فوتبال البرز نیز در پاسخ به سوال ایرنا مبنی بر علت این ناهماهنگی عنوان کرد که حق را به تیم می دهیم و از آنها عذرخواهی می کنیم اگر چه هیات ساعت ۹ و ۴۹ دقیقه همان روز علاوه بر مکاتبه قبلی بار دیگر نیز همان روز نامه را به مرجع انتظامی ارسال کرده بود.

وی در ادامه به مشکلات سخت افزاری رختکن و مسایل پیش آمده در بازی این ۲ تیم اشاره و عنوان کرد: بیان می کنند زمین ۲ ساعت قبل از بازی در اختیار هیات بوده این در حالی است که کیفیت زمین و رختکن که کار ۲ ساعت و یا ۲ هفته نیست، از سوی دیگر هیات فوتبال این اختیار را ندارد که در مسایل عمرانی ورزشگاه دخالت کند.

بیک وردی ادامه داد: اینکه یک کار عمرانی برای کیفی سازی ورزشگاه انقلاب کرج باید صورت بگیرد در حوزه اختیارات ورزش و جوانان است نه هیات فوتبال.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …