یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

عوامل ۸۵ فقره سرقت در چهارباغ دستگیر شدند

سرهنگ «کامران چراغی »  روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و موتورسیکلت در سطح چهار باغ، بررسی همه جانبه در این زمینه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن است سارقان در یک باند سه نفره با استفاده از خودروهای سرقتی اقدام به انجام انواع سرقت از جمله، سرقت اماکن خالی از سکنه، زورگیری و سرقت موتورسیکلت با تهدید سلاح گرم می کرده و متواری می شدند.

فرمانده انتظامی چهارباغ اظهار داشت: بایک سری اقدامات پلیسی ردپای یکی از سارقان حرفه ای و تحت تعقیب استان مشاهده و پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی در نهایت نامبرده و ۲ نفر از همدستانش  حین تردد با یک خودرو دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به ۸۵ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان چهارباغ، گفت: در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهمان چندین قلم لوازم منزل، ۱۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، تعدادی قیچی و انبر مخصوص سرقت و یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

سرهنگ چراغی ادامه داد: درخصوص این پرونده ۶ مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و پس از دستگیری به همراه سارقان به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی چهارباغ از شهروندان درخواست کرد با رعایت موارد پیشگیری از سرقت در تامین امنیت شهر و ناکام گذاشتن سارقان پلیس را یاری کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …