سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

امام جمعه کرج: توافق موقت شگرد آمریکا برای عدم ایفای تعهدات در برجام است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج  با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار ، اظهار داشت : تبعیت محض در رفتار و گفتار از ولایت امام عصر خود یکی از ویژگی‌های بی نظیر حضرت زینب(س) بود.

وی افزود: حضرت زینب (س) با بصیرت کم نظیری اطاعت از امام را به عنوان محور هدایت و ثبات جامعه معرفی می‌کردند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه روحیه و روش حضرت زینب برای همه به خصوص بانوان جامعه اسلامی می تواند الگو باشد، تصریح کرد: جامعه اسلامی مخصوصاً بانوان گرانقدر باید برای مصون ماندن از هجمه دشمنان باید مانند حضرت زینب(س) باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه توصیه‌ها و تاکیدات رهبری معظم انقلاب باید توسط بانوان ایران اسلامی مورد اهتمام  قرار گیرد، ادامه داد: شجاعت دیگر خصلت حضرت زینب(س) است که باید مورد توجه بانوان جامعه اسلامی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه به دلیل رشادت‌های حضرت زینب (س) در حادثه کربلا ولادت این بانوی گرانقدر به روز پرستار نامگذاری شده است، ادامه داد: در طی بیش از دو سال گذشته و از ابتدای شیوع کرونا این قشر زحمتکش زحماتی زیادی را برای کمک به بیماران کرونایی متقبل شده که جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه قشر زحمتکش پرستار در این شرایط مطالباتی دارند، گفت: مطالبات و تحقق خواسته‌های  این عزیزان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به مذاکرات هسته ای بین ایران و دیگر کشورهای عضو اظهار داشت : آمریکا و کشورهای اروپایی در این مذاکرات دنبال حواشی هستند و کاری به مذاکره ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره تیم مذاکره کننده هسته ای  بر روی مواضع خود بر رفع تحریم‌ها ظالمانه که مغایر با قطعنامه است به همراه دریافت تضمین‌های لازم ایستاده است، متذکر شد: راستی آزمایی در این زمینه یکی دیگر از خواسته های تیم مذاکره کننده هسته ای است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه مقاومت ایران و اصرار و پافشاری بر حق و حقوق خود اروپا را به اختلاف انداخته است،گفت: اروپا در این مذاکرات منفعل و آمریکا در این مذاکرات عصبانی شده است.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه اینکه آمریکا از ما عصبانی باشد سبب افتخار ماست، ادامه داد:   آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه  برخی از پیشنهادات در مذاکرات هسته ای برای انحراف مسیر در پیش گرفته شده ایران است،متذکر شد: آمریکایی‌ها به برجام اعتقاد ندارند و بر روی موضوع توافق موقف اصرار دارند که تیم مذاکره کننده هسته ای باید مراقب شگرد آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها برای شانه خالی کردن از ایفای تعهدات باشند.

انتهای پیام/ی

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …