شنبه , 8 اردیبهشت 1403

آغاز رسیدگی به پرونده «آذین خودرو سارینا» در کرج

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری البرز،«حسین فاضلی هریکندی»  افزود:  اولین دادگاه کلاهبرداری شرکت فروش خودرو «آذرین خودرو سارینا»  در شعبه ۱۰۹ دادگاه کیفری ۲ کرج به ریاست قاضی «لهراسبی» انجام شد.

وی با اشاره به پیگیری این پرونده در ملاقات مردمی ریاست قوه قضائیه گفت: رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی با توجه به دستورات ریاست قوه قضائیه به عنوان یکی از اولویت‌های دادگستری کل استان تعیین شده بود که  اولین جلسه رسیدگی به پرونده کثیرالشاکی آذین خودرو سارینا آغاز شد.

فاضلی هریکندی   افزود: این  پرونده  ۲۷۸ شاکی و ۹ متهم دارد و حدود ۵۲ میلیارد تومان از شاکیان اخذ شده است.

وی اضافه کرد: در این پرونده  متهمان با تاسیس شرکتی با این ادعا که خودرو را با قیمت کارخانه و پایین تر از بازار به مشتریان خود ارائه می‌دهند اقدام به اخذ وجوه از مردم می‌کردند.

فاضلی هریکندی متذکر شد: متهمان در ابتدا برای فریب مردم به تعدادی از افراد که جزو ثبت نام کنندگان اولیه بودند با وجوهی که از آنها و ثبت نام کنندگان بعدی اخذ کرده بودند، خودرو با قیمت کارخانه تحویل دادند و به همین جهت متاسفانه افراد بیشتری فریب خورده و ترغیب به واریز وجه به امید تحویل خودرو به قیمت کارخانه شدند.

وی با ابراز امیدواری به صدور رای مربوط به این پرونده تا پایان سال تصریح کرد: در دادگستری کل استان البرز با توجه به تاکیدات ریاست قوه قضائیه، رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی تسریع یافته و با دقت پیگیری می شود.

فاضلی هریکندی ادامه داد: طبق برنامه مقرر است قبل از پایان سال ۱۴۰۰ در خصوص سه پرونده کثیرالشاکی که حدود یک هزار و ۵۰۰ شاکی دارد، پس از رسیدگی، رای مقتضی از سوی دادگاه صادر گردد که ۲ مورد در زمینه فروش خودرو و واحدهای مسکن مهر در شهرستان ساوجبلاغ و دیگری همین پرونده یعنی «آذین خودرو سارینا» در کرج است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …