یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

روند اجرایی پروژه های عمرانی در شهرجدید هشتگرد شتاب گرفته است

مجتبی مدیررنجبر روز یکشنبه به خبرنگاران گفت : اکنون ۹ پروژه شامل سه باب مدرسه ۱۲ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان، ۲ باب سوله ورزشی با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان ، سه  پارک با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان و ساختمان آتش نشانی و مدیریت بحران با هزینه ای بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در شهر جدید هستگرد در دست ساخت قرار دارد.

معاون فنی و اجرایی شرکت عمران شهرجدید هشتگرد  از قرارداد آماده‌سازی به مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان در سطح شهر و فازهای چهار و هفت این شهر خبر داد و گفت: این خدمات شامل خاکبرداری، خاکریزی، بیس، جدول، آسفالت، گاردریل و هدایت آبهای سطحی است.

وی گفت: طراحی ۲ پل یکی به طول یک هزار و ۸۳۰ متر و دیگر به طول یک هزار و ۱۰۰ متر بر روی بلوارهای فشند و خلیج فارس  شهرجدید هشتگرد با برآورد اولیه حدود ۴۰ میلیارد تومان از جمله پروژه های آماده سازی این شهر است.

معاون فنی و اجرایی شرکت عمران شهرجدید هشتگرد در ادامه از پیش بینی پروژه های روبنایی و آماده سازی در مجموع به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

مدیررنجبر با اشاره به اینکه مطالعات احداث شهر جدید هشتگرد از سال ۱۳۶۷ آغاز و در سال ۱۳۶۸ به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری رسیده است افزود: شرکت عمران از سال ۷۰ بعنوان مجری طرح شهرجدید هشتگرد فعالیت خود را در قالب زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی آغاز کرده و درحال حاضر  این مجموعه در مسیر سازندگی شهر گام‌ بر میدارد.

وی اظهار داشت: شرکت عمران شهرجدید هشتگرد تاکنون ۲۸ باب مدرسه به مساحت‌ کل اعیانی ۴۰ هزار متر مربع،  ۱۰ مسجد به مساحت ۱۰ هزار متر مربع، ۱۰ قطعه زمین ورزشی شامل ۷ قطعه روباز و ۳ سالن ورزشی سرپوشیده در مجموع مساحت ۵ هزار مترمربع سالن های سرپوشیده و ۱۱ هزار متر مربع زمین ورزشی روباز احداث کرده است.

وی افزود: احداث سه واحد درمانی با زیربنای یک هزار متر مربع و ۲ کلانتری  با زیربنای یکهزار متر مربع و راه اندازی ایستگاه پمپاژ خط انتقال پساب برای  آبیاری فضای سبز و جنگل حاشیه اتوبان از دیگر اقدامات مجموعه شرکت عمران شهر جدید هشتگرد است.

شهرجدید هشتگرد با جمعیتی بیش از ۸۵ هزار نفر با تکمیل و واگذاری تمام ۵۰ هزار واحد مسکونی مهر و بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی  جمعیت آن در سال های آینده از ۵۰۰ هزار نفر فراتر می رود.

این شهر برای اسکان جمعیت سرریز کلانشهرهای تهران وکرج ساخته شده است.

 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …