پنجشنبه , 9 فروردین 1403

امام جمعه فردیس: روح استکبار ستیزی در ملت ایران زنده است

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز پنجشنبه به مناسبت ۱۳ آبان ماه خیابان امام حسن(ع) فردیس افزود: صدای مرگ بر طاغوت صدای مرگ بر آمریکا و صدای همه انبیاء است که بندگان خدا را  به مبارزه با طاغوت و استکبار دعوت می کردند.

وی ادامه داد: هر مسلمان و انسان آزاده و با شرف شعار مرگ بر آمریکا را به عنوان استکبار جهانی سر می دهد.

وی با بیان اینکه آمریکا یک نظام استکباری است که به دنبال آن است کشور ایران را بی قید و شرط تسلیم خود کند ، اظهار داشت: نظام های استکباری در آن برهه  می گفتند که شما فهم و اراده  ندارید که کشور خودتان را اداره کنید و ما باید شما را اداره کنیم و برای شما تصمیم بگیریم.

حسینی افزود: سال ۱۳۴۳ آمریکایی ها لایحه کاپیتولاسیون را در کشور ایران به تصویب رساندند که  بر اساس این لایحه حتی یک سگ آمریکایی از پادشاه کشور بیشتر اعتبار داشت، لذا امام راحل به تصویب این لایحه اعتراض کرد.

وی ادامه داد: امام بزرگوار در آن دهه فریاد کشید کشور ایران مملکت حسینی است و زیر بار ذلت نمی رود که سگ آمریکایی در کشور ما از شاه برتری و شرف داشته باشد.

وی در ادامه افزود: امام فرمود ملت ایران بینی آمریکا را به خاک می مالد و به کمک ملت ایران و دانشجویان خط امام سیلی محکمی در گوش آمریکا نواخته شد و هنوز بعد از ۴۲ سال آمریکا دردشان می گیرد.

امام جمعه فردیس گفت: بعد از فتح لانه جاسوسی امام بزرگوار فرمود این سال اسارت آمریکاست.

در این مراسم دانش آموزان شهرستان فردیس سرود رهروان ولایت را خواندند و شعارهای مرگ بر امریگا و مرگ بر اسراییل سر داده شد.

شهرستان فردیس با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …