یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

پزشکان جهادی کرج طرح ویزیت رایگان برای مردم اجرا کردند

پاسدار «وحید جعفری» فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری کرج  روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: در اجرای طرح  خدمات پزشکی تخصص داخلی، پزشکی عمومی، ارتوپدی،  آزمایش سنجش تراکم استخوان، متخصص زنان و مامایی ، مشاور خانواده و روانشناسی به ۴۰۰نفر ارائه شد.

وی اظهار داشت: در بخش ارتوپدی و سنجش تراکم استخوان۷۰ نفر از افرادی که در اولویت قرار داشتند به صورت رایگان ویزیت و آزمایش سنجش تراکم استخوان به عمل آمد ضمن اینکه به  ۵۰ نفر ویزیت متخصص داخلی، ۶۰نفر ویزیت پزشک عمومی، تست قند خون رایگان  و مشاوره های درمانی و راه های پیشگیری از قند خون و فشار خون رایگان ارایه شد.

وی بیان داشت: در قسمت پزشک زنان و مامایی ۴۰ نفر و در بخش مشاور خانواده و روانشناسی نیز برای ۳۰ نفر مشاوره به عمل آمد و توصیه لازم به مراجعه کنندگان داده شد.

جعفری گفت:  به تعدادی از مراجعه کنندگان که نیاز به آزمایشات جهت ادامه روند درمانی داشتند را به صورت رایگان به مراکز درمانی معرفی کردیم و برای ۳۰ نفر از مراجعه کنندگان این برنامه به صورت رایگان دارو تجویز شده توصت پزشک تهیه و در اختیار این عزیزان قرار داده شد.

فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری کرج تصریح کرد: این برنامه های پزشکی به صورت مستمر هر پنجشنبه و جمعه در مناطق کم برخوردار و محروم با توجه به نیاز منطقه برگزار می شود و  افرادی که مشکل درمانی دارند در بازه زمانی خیلی کوتاهی به مراکز درمانی از پیش تعیین شده به صورت رایگان تحت درمان قرار می گیرند تا روند درمان خود را ادامه دهند.

جعفری با بیان اینکه ویزیت رایگان مددجویان  زندان های استان البرز توسط گروه جهادی انصار المهدی (عج) این حوزه انجام می شود، خاطرنشان کرد که گروه جهادی انصار المهدی(عج) از مجرب ترین پزشکان استان البرز و تهران تشکیل شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …