جمعه , 31 فروردین 1403

اسکیت البرز رقیبی جدی برای مدعیان در کشور شده است

سروش خندان دل روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: به جرات می توان گفت که یک رقیب جدید در کشور به نام سروش اسکیت رونمایی شده است.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره لیگ برتر اسکیت اسپیداسلالوم کشور که هفته گذشته به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: این آکادمی به عنوان نماینده استان البرز تیم های بانوان و آقایان خود را در ۲ رده سنی زیر ۱۹ سال و بالای ۱۹ سال به چهارمین دوره لیگ برتر  اسپید اسلالوم کشور که به میزبانی نجف آباد اصفهان برگزار شد اعزام کرد.
خندان دل گفت:  اسکیت سواران ما  در حضور بازیکنان ملی پوش و مربیان تیم ملی حاضر در تیم های اصفهانی خوش درخشیدند و موفق به کسب چندین سکوی برتر مسابقات شدند.
وی تصریح کرد: این موفقیت در حالی رقم خورده است که هدایت تیم های اصفهانی را مربیان تیم ملی برعهده داشتند و ملی پوشانی چون ترانه احمدی ،لعیا عربی، و رومینا سالک  در بخش بانوان و رضا لسانی و امیر محمد سواری در بخش آقایان که همه این بازیکنان دارای مقام های جهانی هستند عضو این تیم ها بودند و بازیکنان جوان آکادمی سروش اسکیت البرز توانستند با هدایت مربیان جوان البرزی وتلاش خوب خود به این مهم دست پیدا کنند.
خندان دل کسب این موفقیت را برای اولین بار عنوان کرد و گفت: در دوره های گذشته بخش اعظمی از سکوها دراختیار تیم های اصفهانی بود و در این دوره جوانان سروش اسکیت البرز خود را به رقیبی سرسخت در کشور برای مدعیان این رشته معرفی کردندو توانستند برای نخستین بار ۳ عنوان برتر از مجموع ۱۲ مقام را به خود اختصاص دهند.

مدیر باشگاه سروش اسکیت البرز به نتایج تیمش در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: تیم سروش اسکیت البرز در بخش بالای ۱۹ سال آقایان(بزرگسالان) مقام سوم و در بخش بانوان مقام دوم را  و در بخش بانوان زیر ۱۹ سال(جوانان) موفق به کسب مقام سوم لیگ برتر شد.
وی به معرفی نفرات تیم های این باشگاه پرداخت وگفت: در تیم زیر ۱۹ سال سروش اسکیت ctp بانوان مژده شعبانی،مهربان زهرا صادقیان، آناهیتا قاسمی پاشاکی وپارمیس علی نژاد حضور داشتند که مژده شعبانی به عنوان کاپیتان به عنوان بهترین بازیکن موفق به کسب بیشترین امتیاز شد.
خندان دل ادامه داد: در تیم بالای ۱۹ سال سروش اسکیت البرز بانوان نیز زهرا طارمی،فاطیما فرهانی وسید مریم سیدی با حریفان رقابت کردند که زهرا طارمی به عنوان کاپیتان و مربی تیم های بانوان باشگاه سروش اسکیت بیشترین امتیاز را کسب کرد.
وی در پایان به معرفی نفرات تیم آقایان بالای ۱۹ سال سروش اسکیت پرداخت و گفت: سالار ظریفی،سعید داوودی وشاهین فلاح نیا در این رده مسابقات به میدان رفتند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …