جمعه , 31 فروردین 1403

بسیج گره گشای بسیاری از مشکلات جهان اسلام است

سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا روز شنبه در آیین نواختن زنگ هفته بسیج در دبیرستان دخترانه دکتر اسپرورین آموزش و پرورش ناحیه سه کرج،افزود: امروز بسیج به الگو در تمام کشورهای اسلامی و آزادیخواه برای مقابله با جبهه استکبار تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ دستور تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را صادر کردند، خاطرنشان کرد: در زمان تشکیل بسیج شاید همگان احساس می کردند که این قشر برای دفاع سخت و مقابله با گروهک های تجزیه طلب و کسانی که ناجوانمردی ها را علیه انقلاب تازه متولد شده هجمه ها و عقاید شروع کردند ایجاد شده ولی پس از هشت سال نبرد جانانه همه ایمان آوردند که امام (ره) بسیج را برای تمام عرصه ها به وجود آورده است.

وی بیان داشت: این تصمیم راهبردی حضرت امام خمینی (ره) موجب شد تا فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه تقویت شود و ملت ایران در مقابل دشمنان بایستند زیرا اگر یک صدم فشارهایی که به مردم ایران وارد شده به کشوری دیگر وارد می شد، آن کشور پاشیده بود.

حیدرنیا با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رغم مشکلات سرافرا ز به پیش می رود، اضافه کرد: آینده از آن ایران  اسلامی است  زیرا کشورمان  به یکی از اضلاع هندسی جهان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: بسیج از مقابله با دشمن متجاوز و جبهه نفاق، جنگ نرم، دفاع از حرم، کمک به مردم در بلایای طبیعی و دفاع از سلامت مردم در برابر کرونا وارد عمل شده است، شاید جفا باشد که صرفا بسیج را به یک سبقه نظامی نسبت دهیم.

وی عنوان کرد: بسیج در تمام عرصه ها وارد شده و هر جا احساس کند گرهی بر سر راه مردم وجود دارد آن را به نحو احسن باز می کند، اقدامات بسیج برای مردم در زمان شیوع ویروس کرونا از کمک مومنانه، طرح شهید سلیمانی تا واکسیناسیون را نمی توان نادیده گرفت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از محرومیت زدایی، گره گشایی از معیشت مردم و کمک به دانش آموزان نیازمند به عنوان دیگر عرصه های خدمت رسانی بسیج یاد کرد و افزود:  بسیج یک فرهنگ و اندیشه متعالی است و بسیجیان باید خود را برای چله دوم انقلاب آماده کنند.

وی با بیان اینکه امروز فعالیت بسیج روی جهاد علمی، خدمات رسانی، اقتصادی و فرهنگی متمرکز شده است، یادآورشد: دانش آموزان آینده دار باید بدانند که آمریکا دشمنی خود را هر آنچه می توانسته علیه نظام و مردم انجام داده است.

حیدرنیا با تاکید بر اینکه آمریکا در دشمنی علیه ایران به اشباع رسیده است، خاطرنشان کرد: انقلاب ما به صبح پیروزی رسیده و نزدیک قله شده ایم، اگر به قله رسیدیم مشت ها و سیلی های محکم از جانب مردم ایران و نسل جوان بر دهان جبهه استکبار خواهد خورد.

وی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب ۳۷ بار واژه جوان به کار رفته و رهبری فرمودند جوانان باید شانه های خود را برای مسئولیت های سنگین آماده کنند، دشمن در فضای مجازی می کوشد ذهن، فکر و ادراک نسل جوان ما را منحرف کند.

وی ادامه داد: دشمنی ها و فشارهای وارد شده توسط آمریکا به ایران اگر یک صدم بر هر کشوری وارد می شد از درون فرو می پاشید اما انقلاب علی رغم مشکلات بسیار زیاد سرافرازانه پیش می رود و آینده از آن انقلاب است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز یادآورشد:آمریکا و تمام کشورهای غربی یک طرف و ایران طرف دیگر قرار گرفته است، ما به قدری قدرتمند شده ایم که دشمن ناچار است در برابر ما صف آرایی کند.

وی اظهارداشت: دانش آموزان و نسل جوان باید با نگاهی واقع بینانه و بصیرتی به مقابله با جنگ ادارکی دشمن بروند چرا که بسیج هیچگاه به بن بست نمی خورد.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …