شنبه , 15 اردیبهشت 1403

همایش ملی گرامیداشت هفته شورا‌های آموزش و پرورش در البرز

همایش ملی گرامیداشت هفته شورا‌های آموزش و پرورش به صورت ویدیو کنفرانس، همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار شد.

همایش ملی گرامیداشت هفته شورا‌های آموزش و پرورش در البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، این همایش با حضور وزرای آموزش و پرورش و کشور و به مناسبت بیست و هشتمین سال تصویب قانون شورا‌های آموزش و پرورش، با شعار” نگاه ملی، تحول منطقه‌ای ” برگزار شد.

استاندار البرز نیز به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش استان در این همایش با اشاره به وظایف و اختیارات شورا‌های آموزش و پرورش گفت: معلمان به عنوان مهمترین رکن تعلیم و تربیت در آینده کشور تاثیر گذار هستند، به همین دلیل جایگاه معلمان باید همیشه مورد تکریم از سوی همه مسئولان قرار گیرد و شان معلمان به ویژه در بحث معیشت باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

عبدالهی در ادامه با تاکید بر مسئولیت خطیر اعضای شورای آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش استان با چالش‌های جدی از جمله کمبود سرانه‌های آموزشی روبرو است که باید بجای تشریفات و جلسات، طرح‌ها و برنامه‌ها برای برون رفت از این مشکلات عملیاتی شود و برای رسیدن به اهداف خود باید یک حرکت انقلابی و تحولی در کار ایجاد کنیم.

وی گفت: برای این اقدام ویژه نیاز به همت ویژه و نگاه نو داریم و باید از تمامی ظرفیت‌های دولتی و خیران برای افزایش فضای آموزشی بهره‌مند شویم.

استاندار البرز تاکید کرد: پس از این در جلسات و کارگروه‌های شورای آموزش و پرورش استان گزارش عملکرد و برنامه‌های آتی ارائه شود تا افزایش سرانه‌های آموزشی در کمترین زمان ممکن محقق شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …