یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

خدمات عمومی در مناطق مختلف کرج به خوبی تعریف نشده است

علی قاسم پور  روز سه شنبه به خبرنگاران گفت : موضوع مناطق محروم و کم برخوردار که در شورای اسلامی شهر به آن پرداخته شده و کلیات خدمات شهری  مورد بررسی قرار گرفته است .

وی بیان داشت : تفاوت خدمات در مناطق برخوردار و محروم تنها به  آسفالت معابر منحصر نمی شود بلکه باید با کارکاشناسی دقیق و لازم  محرومیت ها در ابعاد مختلف بررسی شود.

قاسم پور گفت :  سال های متمادی است که در شهر فاصله بین خدمات مانند فاصله طبقاتی شده است ؛ پرداخت  عوارض بیشتر توسط مناطق برخوردار دلیل این نمی شود که همه خدمات را متمرکز به این مناطق کنیم چرا که شهر پکیجی از اجزا است و ما کسانی که کارشناسی شهرسازی دارند می دانند که شهر موجود زنده است و می بایست به تمام اجزا آن رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج افزود: امروز شورای ششم شهر کرج به این موضوع ورود می کند و اعضای شورای اسلامی شهر در رابطه با نقاط کم برخوردار بحث کارشناسی است و اینکه خدمات می بایست حلقه های مفقوده آن به یکدیگر وصل شود تا شهر با این پیکره بتوان به آن نگاه کرد نه اینکه شهری باشد اجزای خاص دارای شکل های منطقه و مابقی چهره نامرغوب و زشت داشته باشد.

وی بیان داشت : این درد مردم کم برخوردار را بیشتر می کند که عرض بلوار ارم خیابان های شهرداری مهر شهر با آن  همه خدمات و طرف دیگر یعنی  آق تپه مردم کم برخوردار سکونت داشته باشند و این نشان می دهد که خدمات در گذشته نادرست تعریف شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …