دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

رییس هیات : تلاش ها بر تامین سالن هندبال در البرز معطوف شده است

مرتضی خادمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه نداشتن سالن اختصاصی برای هندبال در البرز به یک مشکل اصلی تبدیل و گریبانگیر این رشته شده است، افزود:  نداشتن سالن  برای مسابقات و انجام تمرین ها و آموزش رشته هندبال در استان  مشکل ایجاد کرده، این در حالی است که در این خصوص رایزنی هایی صورت گرفته اما تاکنون بی نتیجه بوده است.
وی ادامه داد:  از طریق نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی پیگیر هستیم که سالن شریعتی که به نام خانه هندبال کلنگ آن خورده و به بهره برداری رسیده به خانواده هندبال برگردانیم.
خادمی ادامه داد: این در حالی است که این سالن از سال ۹۰ تا ۹۳ در اختیار هیات هندبال وقت بود اما به دلیل برخی مسائل و بی مدیریتی ها این سالن از هیات گرفته شود.
وی  تصریح کرد: به همین منظور از مدیر کل ورزش و جوانان استان  البرز درخواست کردیم که این اتفاق را برای ما رقم زده تا بتوانیم این روند رو به جلوی ورزش هندبال استان را که امروز شاهد آن هستیم بیشتر بتوانیم شاهد توسعه آن باشیم.
رییس  هیات هندبال البرز اظهار داشت: برگرداندن این سالن به هیات نیازمند کمک تمام مسوولان استانی است که این انتظار می رود در این خصوص هندبال البرز را یاری کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …