یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

خط تغذیه گاز فاز چهار منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز عملیاتی شد

به گزارش روز سه شنبه  روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق افزود: پس از اجرایی شدن نواحی ۲ و هفت از فاز چهارم به عنوان بزرگ ترین فاز اقتصادی در این منطقه، در بحث گازرسانی پس از طراحی و اخذ تائیدیه از شرکت گاز استان البرز، مجوز برداشت ۵۰ هزار متر مکعب بر ساعت از خط اصلی دریافت شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس و پس از گرفتن تائیدیه، فرآیند مناقصه برای انتخاب پیمانکار نیز انجام که با انتخاب پیمانکار برای اجرای عملیات گاز رسانی به فاز چهارم با اولویت  نواحی ۲ و هفت، هم اکنون عملیات خط تغذیه این ناحیه ها آغاز و در حال اجرا است.

ثناگو مطلق اعتبار اجرای این طرح را ۶۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: هدف عمده اجرای این عملیات در مرحله نخست تامین گاز مورد نیاز نیروگاه های کوچک مقیاسی بوده که در این ناحیه ها در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: همچنین برای مصارف کوچک نیز پیگیری های لازم برای تامین اعتبار مورد نیاز صورت گرفته تا پس از آن اجرای شبکه توزیع گاز در این بخش آغاز و مصارف خرد نیز از گاز بهره مند شوند.

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به‌وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می‌شود. فرودگاه پیام البرز در ۲ بخش باری و مسافری خدمات ارائه می‌کند، ضمن اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در آن مستقر شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …