یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

انجام فعالیت های فرهنگی در شرکت های دانش بنیان ضروری است

مهدی عباسی روز سه شنبه در نشست مشترک اعضای دوره جدید شورای نمایندگان واحدهای فناور و دانش بنیان مستقر در پارک البرز افزود: یکی از مهمترین نکاتی  که باید در مجموعه پارکهای علم و فناوری رعایت کرد این است که امور باید به خود نیروهای پارک سپرده شود زیرا کسانی که در متن کار در پارک هستند بهتر از هر کس دیگری می توانند نیازسنجی کنند و مشکلات را شناسایی کنند.
وی ادامه داد: باید مدیریت پارک را در اختیار مجمع نمایندگان شرکت‌های فناور قرار دهیم. 
عباسی بیان داشت: همچنین ایجاد کمیته ها از جمله کمیته فرهنگی با اقدامات تفریحی و ورزشی در شرکت‌ها اقدام موثری است که مطرح شده و اجرای آن مفید خواهد بود.

وی ادامه داد: قطعا زمانی که بازدهی و فعالیت مثبت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور افزایش پیدا کند امکانات بیشتری نیز به پارک تعلق خواهد گرفت .

در این نشست علاوه بر تمدید حکم اعضای شورای نمایندگان ، ۲ نفر از مدیران شرکت‌های فناور عضو پارک به‌عنوان اعضای جدید شورا منصوب شدند و تعداد اعضای شورا به  پنج نفر رسید.

شورای نمایندگان پارک علم و فناوری البرز به منظور مشارکت موثر شرکت‌های مستقر در تصمیم‌گیری‌ها و استفاده از ظرفیت و توانمندی مدیران و کارکنان این شرکت‌ها در جلسات داخل و خارج پارک  به دستور ریاست پارک و با برگزاری انتخابات از بین متقاضیان عضویت در شورا،درسال۱۳۹۹تشکیل شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …