سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

نظارت بر بازار با شدت بیشتری دنبال می شود

استاندار البرز؛

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با تلاش شبانه روزی بسترهای خدمت رسانی و کسب رضایتمندی مردم را تقویت می کنیم، چراکه مردم صاحب انقلاب و محق بهترین خدمتها هستند.

نظارت بر بازار با شدت بیشتری دنبال می شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در جهت نظارت بر بازار از سوی اعضا، افزود: یکی از موضوعات مهم جلسات سران قوا در سطح ملی در خصوص معیشت مردم است از این رو باید در استان نیز با اهتمام ویژه ای در این راستا ورود کنیم.
استاندار البرز، با اشاره به برنامه های دولت سیزدهم در مسیر کسب رضایتمندی مردم، ادامه داد: مدیران استان باید برای خود برنامه هایی تخصصی داشته باشند و طبق اهداف تعیین شده به صورت مستمر و مداوم به روند تحقق آنها نظارت داشته باشند.
عبداللهی گفت: باید نظارت جدی بر بازار و بویژه کالاهای اساسی داشته باشیم، چراکه امور به صورت ضابطه مند روال خود را طی می کنند ولی برخی از امور خارج از ضوابط اقدام می کنند و برای مردم مشکل ساز شده اند.

عبداللهی افزود: باید در ابتدا نقاط ضعف و مشکلات احتمالی را احصا کنیم و در ادامه قبل از وقوع هر اتفاقی، تدابیر پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهیم، با وجود برنامه ریزی دقیق، در البرز نباید مشکلی داشته باشیم.

استاندار البرز گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به ارتقا معیشت مردم دارد بنابراین ما هم باید در این مسیر گام برداریم چراکه رضای خداوند در تعاقب رضایتمندی مردم حاصل می شود.

عبداللهی اضافه کرد: مجموعه موضوعات استان در حوزه تنظیم بازار باید مورد بازنگری قرار گیرد و ضعف ها برطرف شود.

او افزود: مدیران استان همواره همراه بوده اند و باید این همراهی با روحیه انقلابی و خدمتگزاری به مردم تقویت شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …