سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

مربی: تیم فوتبال هوادار حرف های زیادی در آینده برای گفتن دارد

میثم رضاپور روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های هوادار و شهرخودرو که قرار است روز جمعه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد در نشستی با خبرنگاران در سالن اجتماعات هیات فوتبال البرز با بیان اینکه وضعیت تیم از نظر جدولی و امتیازی خوب نیست افزود: سه بازی سنگین داشتیم که کیفیت بازی ها به طور تقریبی به جز نیمه اول بازی با تیم پیکان، خوب بوده است.

وی اضافه کرد: اما از آنجایی که قرعه تیم سخت بوده با این وجود از کیفیت بازی ها راضی هستیم و نکته مثبت اش این است که به آینده خیلی امیدوار هستیم.

رضاپور با اشاره به بازی روز جمعه این تیم با شهر خودور گفت: امیدواریم که فردا نیز بازی خوبی باشد و بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت تیم شهر خودرو بیان داشت: در این سه هفته ای که گذشت با توجه به اینکه پنجره این تیم باز شده توانسته اند بازیکنان جدیدشان را ثبت نمایند و به طور قطع در بازی روز فردا از این بازیکنان جدید استفاده خواهند کرد که با این وضعیت شرایط شان نسبت به سه هفته گذشته خیلی بهتر شده است.

دستیار سرمربی تیم فوتبال هوادار ادامه داد: با این وجود ما برای برد مصمم هستیم و امیدواریم که بتوانیم از این بازی خانگی سه امتیاز کامل را بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به جذب ۲ بازیکن جدید و خارج شدن ۲ بازیکن به تیم خاطر نشان کرد: داریوش شجاعیان و روح الله باقری بازیکنان خوب و باکیفیتی هستند،کارت بازی شان نیز صادر و مشکلی برای بازی برای فردا ندارند که مطمین هستیم بسیار می توانند به تیم کمک کنند.

رضاپور ادامه داد: بازیکنان تیم از لحاظ کیفی شرایط لازم را دارند این در حالی است که با هماهنگی بیشتر به عقیده بنده خواهیم توانست که نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بازی های گذشته این تیم اشاره و بیان داشت: یک سری بر این باور هستند که قرعه تاثیری ندارد اما به نظر بنده قرعه تاثیر دارد که البته شاید بدشانسی ما بوده که قرعه مان به این شکل بوده و امیدواریم که در بازی های آینده بتوانیم جبران کنیم.

رضاپور در ادامه با بیان اینکه هوادار به طور قطع روی غلطک خواهد افتاد عنوان کرد: به آینده بسیار امیدواریم و می توان گفت که حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، ساعت ۱۶ فردا جمعه چهاردهم آبان دیدار تیم های بین شهر خودرو مشهد و هوادار در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.

با توجه به محرومیت تیم هوادار به عنوان میزبان رقابت ها از انجام سه بازی خانگی، البرز میزبان این تیم شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …