پنجشنبه , 9 فروردین 1403

اکبر میثاقیان: جنگنده برنده بازی شاگرد و استاد است

اکبر میثاقیان روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های هوادار و شهرخودرو که قرار است روز جمعه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد در نشستی با خبرنگاران در سالن اجتماعات هیات فوتبال البرز با بیان اینکه شهرخودرو یکدست شده است افزود: این تیم تغییرات زیادی داشته و فرصت های زیادی نیز از دست داده اما با بازشدن پنجره تیم، این امکان برای شهرخودرو ایجاد شده که تیم بهتری داشته باشد.

وی اضافه کرد: با این وجود زمان بیشتری برای بهتر شدن نیاز داریم، اگر چه به عقیده بنده شهرخودرو تیم خوبی خواهد شد و روزهای خوبی نیز در پیش روی دارد.

میثاقیان با اشاره به شرایط تیم هوادار عنوان کرد: این تیم از لیگ یک به لیگ برتر آمده و با توجه به سختی های لیگ یک جای تبریک داشته و تیم بسیار خوبی نیز هست، بر این اساس می توان گفت که فردا بازی سخت و مهمی برای هر ۲ تیم خواهد بود.

وی با بیان اینکه به دنبال کسب نتیجه از این بازی هستیم، گفت: این اطمینان را داریم که فوتبال خراسان این کمک را خواهد کرد تا بار دیگر این تیم پا بگیرد.

در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، ساعت ۱۶ فردا جمعه چهاردهم آبان دیدار تیم های بین شهر خودرو مشهد و هوادار در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.

با توجه به محرومیت تیم هوادار به عنوان میزبان رقابت ها از انجام سه بازی خانگی، البرز میزبان این تیم شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …