چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

فرماندار: برخی ادارات البرز در چهارباغ نمایندگی ندارند

به گزارش  روز جمعه روابط عمومی فرمانداری چهارباغ قدرت اله شمیرانی در بازدیداز روستای کهریزک  چهارباغ به  همراه علی حدادی نماینده مردم این شهرستان درمجلس شورای اسلامی صورت گرفت ، خواستار فعالیت تمام ادارات در شهرستان نوپای چهارباغ شد.

در این بازدید همچنین برنامه ریزی برای رفع  افت ولتاژ برق ، تأمین نهاده های دامی و کشاورزی و بررسی و مطالعه جهت اصلاح ورودی وخروجی روستا توسط مسوولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط را مورد تاکید قرار گرفت.

شمیرانی افزود: برخی ادارات کل که انگشت شمارند هنوز اقدام مؤثری در ایجاد اداره یا ارتقای نمایندگی در چهارباغ انجام نداده اند که این مساله از سوی فرمانداری و نماینده مجلس در حال پیگیری است و با اقدامات قاطعانه و استفاده از اهرم های نظارتی همراه خواهد شد.

وی تصریح کرد: فرمانداری چهار باغ درحال پیگیری  این مهم از طریق استانداری و دستگاه های نظارتی است.

فرماندار چهارباغ ضمن تاکید بر اهمیت واکسیناسیون همگانی برای مقابله با ویروس کرونا افزود: با فعالیت مستمر شبکه بهداشت ، واکسیناسیون در روستاهای چهارباغ بدون هیچ مشکلی درحال انجام است.

شمیرانی با اشاره به اهمیت کشاورزی هوشمند و مدرن با اصلاح آبیاری به روش های جدید ،  ضرورت توسعه دامداری ها و تبدیل این مکان ها از  سنتی به صنعتی، اصلاح بذور و ترویج  گردشگری کشاورزی را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: مشکل نهاده های دامی و بذر جو در تمامی  شهرستان به صورت مشترک مطرح شده است و  در این زمینه شاهد اقدامات فوری و مؤثرجهادکشاورزی بودیم.

شهرستان  چهارباغ با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …