جمعه , 31 فروردین 1403

کشف بیش از ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز

رییس پلیس اقتصادی فرماندهی انتظامی البرز، گفت: ماموران پلیس اقتصادی استان دراجرای طرح نوروزی تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف کرده اند.

کشف بیش از ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البزر،  سرهنگ «مهدی افشاری» افزود: در این مدت هشت پرونده قضایی برای قاچاقچیان کالا در استان البرز تشکیل شده و هشت خودرو مربوط به آن‌ها توقیف شد.

 رییس پلیس اقتصادی فرماندهی انتظامی البرز، اضافه کرد: کالا‌های کشف شده شامل اقلام بهداشتی و آرایشی، البسه و پوشاک خارجی، سیگار، موتورسیکلت و امثال آن بوده است.
افشاری از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش بخصوص تجار و صنوف مرتبط خواست نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالا‌های قاچاق توجه لازم داشته باشند.
او افزود: در صورت مشاهده تخلف، علاوه بر ضبط کالاها، وسایل حمل و نقل و همچنین انبار یا مکان نگهداری و عرضه، مالکان و حاملان کالا‌ها به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
افشاری نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌کند، بسیار تأثیرگذار دانست.
سال گذشته پنج بیلیون و ۴۰۹ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان البرز توسط کشف شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …