یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

مقام حماس: پارلمان‌های عربی و اسلامی مانع سازش با اسرائیل شوند

به گزارش ایرنا، خلیل الحیه در کنفرانس «نمایندگان پارلمان‌ها برای قدس» از پارلمان های عربی و اسلامی خواست تا برای جلوگیری از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر دولت‌های خود فشار بیاورند و قوانینی را وضع کنند که سازش جرم دانسته شده و از آن جلوگیری شود.

وی تاکید کرد، قانون ناعادلانه انگلیس که حماس را یک سازمان تروریستی می داند، تنها این جنبش را هدف قرار نمی دهد، بلکه همه مردم ما را هدف قرار داده و با هدف سرکوب آن ها و منزوی کردن مقاومت مشروع در برابر این رژیم اشغالگر است.

این مقام حماس با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر اخیراً در مدارس خود برنامه ای برای بازدید از مسجد الاقصی تدارک دیده است که بدان معناست صدها یهودی همه روزه وارد این مسجد خواهند شد، از پارلمان های عربی و اسلامی خواست تا با طرح های رژیم اشغالگر علیه قدس و مسجد الاقصی مقابله کنند.

رییس دفتر روابط عربی و اسلامی حماس گفت که ۵ هزار اسیر فلسطینی از جمله ۱۰ نماینده فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر محبوس هستند و از پارلمان های عربی و اسلامی خواست تا به اسرای فلسطینی یاری رسانند.

الحیه همچنین از پارلمان های کشورهای عربی و اسلامی خواست تا از مردم غزه که تحت محاصره هستند حمایت کنند و تأکید کرد که مقاومت فلسطین از حقوق ملت خود از جمله حق بازگشت به سرزمین خود کوتاه نخواهد آمد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …