شنبه , 8 اردیبهشت 1403

مه گرفتگی شدید در راه های البرز/ رانندگان با احتیاط رانندگی کنند

سرهنگ «رضا گودرزی»  لحظاتی پیش  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مه گرفتگی در جاده کرج – چالوس در محدوده شهرستانک تا کندوان و در آزادراه کرج – قزوین از محدوده بهشت سکینه تا آبیک را فرا گرفته است. 

وی اضافه کرد: به علت بارش شب گذشته در محورهای این استان سطح جاده ها  لغزنده بوده و رانندگان  ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت غیر مجاز و تغییر ناگهانی مسیر خودداری کنند.

گودرزی در خصوص وضعیت ترافیک در آزادراه های استان البرز افزود: اکنون ترافیک در خط جنوبی آزادراه‌ کرج – قزوین  درمحدوده مهرویلا تا پل فردیس و در ادامه درمحدوده گرمدره سنگین است.

وی گفت : رانندگان در جاده های کوهستانی البرز ، خودروهای خود را به لوازم ایمنی ، تجهیزات زمستانی، چراغ های مه شکن و زنجیر چرخ مجهز کنند.
وی خاطرنشان کرد:رعایت فاصله طولی برای جلوگیری از تصادف و عدم تغییر مسیر ناگهانی در محدوده آزادراهی از مواردی است که  رانندگان باید مورد توجه قرار دهند.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …