سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

۱۶ تیم سیار دامپزشکی البرز روز عید سعید قربان خدمات رسانی می کنند

دکتر سید محسن ابوترابی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: براساس تصمیمات ستاد استانی مبارزه با کرونا همچون سال گذشته، عرضه و فروش دام در جایگاه‌های ثابت در سطح استان و معابر در روز عید سعید قربان ممنوع می باشد ولی افرادی که مایل به قربانی کردن گوسفند در منازلشان در این روز مبارک می باشند می توانند با تماس با اداره کل دامپزشکی البرز و شهرستان کرج از خدمات این بخش استفاده کنند.

وی افزود: علاوه بر نظارت و خدمات رسانی تیم های سیار دامپزشکی، سه کشتارگاه ثابت و موقت در سطح استان خدمات رایگان ارایه می دهند که این کشتارگاه ها شامل «کرج راک» در فردیس، «کشتارگاه دام کردان» بعد از پل کردان در ساوجبلاغ و کشتارگاه موقت در اشتهارد می باشد.

وی اظهار داشت: مردمی که مایل به استفاده از خدمات تیم های سیار دامپزشکی هستند می توانند با شماره تلفن های ۱۵۱۲ (اداره کل دامپزشکی البرز) و ۰۲۶۳۲۵۲۹۰۶ (دامپزشکی کرج) تماس بگیرند.

ابوترابی یادآور شد که در تیم های سیار دامپزشکی استان که روز عید سعید قربان از ساعت هفت صبح تا قبل از اذان ظهر فعال می باشند، ۲۰ نفر دامپزشک، ۲۹ نفر بازرس گوشت و ۱۰ نفر ناظر شرعی حضور دارند.

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان البرز گفت: فقط در شهرستان ساوجبلاغ علاوه بر یک کشتارگاه، پنج جایگاه ثابت عرضه و ذبح دام زنده دایر می باشد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …