پنجشنبه , 9 فروردین 1403

پوشاک مدارس با نرخ کارشناسی در البرز عرضه می‌شود

علی‌اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج با اشاره به نرخ‌گذاری بر روی پوشاک مدارس در استان البرز اظهار داشت: در سال جاری برای پوشاک مدارس نرخ به وسیله کمیته نرخ‌گذاری با نظر کارشناسی تعیین می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه کارشناسان در این کمیته مشخص می‌کنند که هر پایه تحصیلی چه مقدار پارچه مصرف می‌کند و چه نوع پارچه‌ای استفاده شود، ادامه داد: در سال جاری نرخ و کیفیت پوشاک مدارس تعیین می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری پوشاک مدارس توسط کارگاه‌های تولیدی در سطح استان تولید می‌شود، تصریح کرد: در سال‌های گذشته تولید پوشاک به نیروی‌های غیرایرانی یا واحدهای تولیدی در تهران سپرده می‌شده است.

مختاری با اشاره به اینکه نزدیک 413 هزار دانش‌آموز در استان البرز حضور دارند، عنوان کرد: 2 هزار  و 560 مدرسه در استان البرز وجود دارد که تولیدی‌های دارای صلاحیت در استان البرز با نظر کمیته تایید و کار به آن‌ها برای تولید واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه مدارس دانش‌آموزان را به این تولیدی‌ها برای تهیه پوشاک معرفی ‌می‌کنند، اضافه کرد: با هر مدرسه‌ای که اقدام به عرضه پوشاک بدون کیفیت به دانش‌آموزان کند، برخورد می‌شود.

مختاری افزود: در سال گذشته در زمینه تخلف در پوشاک مدارس در استان البرز، 30 پرونده برای مدیران مدارس تشکیل شد.

انتهای پیام/

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …