یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

بازدید وزیر نیرو از کارخانه های گروه صنعتی مپنا در البرز

به گزارش ایرنا،  در حاشیه این بازدید و با حضور وزیر نیرو  ، سیستم تحریک ژنراتور های کلاس F  در کارخانه های مپنا افتتاح شد. 

همچنین وزیر نیز  از توانمندی‌های کشورمان در زمینه تولید انواع توربین و قطعات تخصصی نیروگاهی همچون توربین‌های حرارتی، بخار و بادی بازدید کرد.

وزیر نیرو و هیات همراه در ادامه این بازدید از  شرکت‌های مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا)، پره توربین مپنا (پرتو) و شرکت مهندسی و ساخت ژنراتور ( پارس) بازدید خواهد کرد.

گروه صنعتی مپنا دارای کارخانه ها و شرکت های فنی تخصصی ساخت توربین ها و انواع قطعات و تجهیزات نیروگاهی  و صنایع نفت و گاز  است که افزون بر تامین نیاز داخلی ، بخشی از محصولات این گروه صنعتی به خارج از کشور صادر می شود.

گروه مپنا اولین و بزرگترین سازنده تجهیزات نیروگاهی، حمل و نقل ریلی و صنایع انرژی در کشور است که بخش عمده ظرفیت نیروگاهی نصب شده کشور را در طول دوران فعالیت خود نصب و راه اندازی کرده است. پروژه های نیروگاهی مپنا، بخش مهمی از ظرفیت نیروگاهی نصب شده در کشور را تشکیل می دهند.

در این بازدید ظرفیت های تولیدی و بهره برداری از نیروگاه های در دست ساخت و مدیر عامل گروه مپنا طرح های آینده را به وزیر نیرو معرفی خواهد کرد، تا از توانمندی های موجود جهت توسعه ظرفیت های نیروگاهی کشور و مشارکت مپنا در برنامه‌های توسعه وزارتخانه در زمینه تامین انرژی الکتریکی کشور استفاده شود.

در مجموعه صنایع گروه مپنا  انواع توربین‌های گازی، بخار، تجهیزات جانبی توربین، پره توربین، ژنراتور، بویلرهای بازیاب حرارتی و تجهیزات جانبی آن‌ها تحت لیسانس شرکت‌های معتبر جهانی تولید و در اختیار نیروگاهها و صنایع داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …