شنبه , 8 اردیبهشت 1403

۴۲۶ ساخت وساز غیر مجاز در فردیس حکم تخریب دریافت کردند

بهزاد پرویزی روز چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز  که در محل فرمانداری فردیس برگزار شد، افزود: این تعداد پرونده تخلف ساختمانی شامل تغییر کاربری، افزایش بنا و افزایش طبقات بوده است.

وی ادامه داد: از مجموع یک هزار و ۱۴ پرونده تخلف ساختمانی  این شهرستان ۶۵۲ پرونده جریمه و  برای ۴۲۶ پرونده حکم  تخریب صادر شده است.

پرویزی اظهار داشت: ۳۰۰ پرونده تخلف ساختمانی از سوی سازمان  نظام مهندسی  در فردیس شناسایی شده است که  در کمیسیون ماده صد شهرداری فردیس مطرح می شود.

وی با اشاره به گزارش  اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در خصوص  ۲۲۵ مورد بازدید از ساخت وسازهای فردیس گفت : در جریان این بازدیدها ۹۷ پرونده تخلف ساختمانی شناسایی و به شهرداری فردیس گزارش شده است ؛ همچنین از ابتدای سال تاکنون ۷۰ مهندس ناظر متخلف  شهرستان فردیس به شورای انتظامی نظام مهندسی معرفی شدند.

پرویزی گفت: ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سپیدشت و اسکویی بفردیس یشتر زیر دکل های برق  فشار قوی انجام شده که باید رسیدگی شود.

معاون فرماندار فردیس بیان داشت : طبق بررسی ها ، بیشتر ساخت وسازهای غیر مجاز در مشکین دشت فردیس شبانه انجام می شود که قرار شد یگان حفاظت شبانه در این منطقه فعال شود.

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …